!Ik heb één hindernis tot me beschikking met 3 balken..
Boomstammen kunnen we slepen vanaf het bos oid
.Hooibaalen heb ik ook
. Kan versleept worden..Wat nog meer?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
!
.
. Kan versleept worden..
ik zeg maar wat
.
.
. mirjam_kl schreef:Ik heb er nog steeds zin in!!! Kunnen we niet een mini cross uitzetten ofzo? Even wat boomstammen slepen (misschien een idee voor otje), wat hindernisjes opzetten etc. Is wel lachen.
Liins schreef:OJA!
Ja Mirjam! Jij weet waar! Waar dat hekje stond! Daar kunnen we ook wat opbouwen!! JAAAA.
Martine, Je bent geweldig.
Daar is makkelijk wat temaken, genoeg materiaal! en eventueel kunnen we zelf wat verslepen.
Liins schreef:Het is over een maand, Ik weet niet wat Timon heeft? Maar jekunt timon ook gewoon meenemen, daar neerzetten en dan evnetueel op Fire mee.. Anders is het gewoon een idee, om alleen te blijven eten en slapen
. Komt goed
!
.
is leuk voor savonds
JoyCiej007 schreef:en mensen onder de 16/rond de 16 moeten soms beetje oppassen met alcohol
whihihi ja sorry hoor....... móest er even uit gegooid worden
Genoeg hout oid te vinden daar, dus ja leuk neem maar mee!!
. Dat ik wat anders moest regelen! Dus ik ben even rond aan het vragen overal
.
. Maar die moesten even kijken, wat ze konden regelen met eigenaren
of het wel mocht, zei Kelly!
martien, maak je niet druk, dat zeg ik ook niet

.
We kunnen hem ook uitbreiden, met nog een pad!
. Echt een VET idee! een soort echte cross.. Met dat crossje daar en dan een klein rondje in het bos.. moet je klein stuk door het bos, en dan over een zandweg kom je weer bij het 'crossje' is wel vet
.
. Heb verder ook niet echt andere ideen wat we kunnen doen
. 
), bouwen we de zooi op en komen we weer met paarden terug.
We will do it again!
hebben ze daar geen barbeque (bij fire en shannon) die we misschien mogen gebruiken als we hem netjes achterlaten???
.
.
)