Pff, wat een datums allemaal zeg
Zaterdag komt mij echt niet uit, vrijdag pas na 9 uur

Zondag komt mij 't beste uit
Maarja de datums (22 & 29 juni) ben ik tussenin jarig, en weet nog niet wanneer ik 't vier

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fancylover schreef:ik weet niet meer wat de vorige datum was maar ik heb net te horen gekregen dat me nichtje uit canada overkomt in het weekend van 15 juli dus dan kan ik niet, beetje banketstaaf als ze er is en ik ga steeds weg
fancylover schreef:maar of ze dat nu zo leuk vind? en haar nicht komt ook mee dus dan moet er engels gepraat worden
0maris0 schreef:Citaat:- mariska
- ilse
- ellen
- nathalie
- charlotte
- Corella
- lolo
- veronica
- sandra
- tessa
- shirley
- Kelly
- Shanna
- Kashmira
- Denise
- Lisa (ze zit nog niet in het topic want ze heeft pas 26 berichten maar ze gaat mee als dat goed is)
Citaat:- mariska
- ilse
- ellen
- nathalie
- charlotte
- Corella
- lolo
- veronica
- sandra
- tessa
- shirley
- Kelly= 8 juli, 15 juli, 22 juli, 29 juli, 5 augustus, 12 augustus, 19 augustus maar ga mischien ook nog een weekendje weg met vriendinnen maar dat is nog niet helemaal besproken maar dat zie ik dan wel weer![]()
- Shanna
- Kashmira
- Denise
- Lisa (ze zit nog niet in het topic want ze heeft pas 26 berichten maar ze gaat mee als dat goed is)
__KELLY schreef:Citaat:- mariska 14 juli 11 august. 18 august.
- ilse
- ellen
- nathalie
- charlotte
- Corella
- lolo
- veronica
- sandra
- tessa
- shirley
- Kelly= 8 juli, 15 juli, 22 juli, 29 juli, 5 augustus, 12 augustus, 19 augustus maar ga mischien ook nog een weekendje weg met vriendinnen maar dat is nog niet helemaal besproken maar dat zie ik dan wel weer![]()
- Shanna
- Kashmira
- Denise
__KELLY schreef:Citaat:- mariska
- ilse
- ellen = 1 juli, 8 juli, (15 juli, liever niet omdat mijn nichtje uit canada overkomt), 22 juli, 5 augustus, 12 augustus
- nathalie
- charlotte
- Corella
- lolo
- veronica
- sandra
- tessa
- shirley
- Shanna
- Kashmira
- Denise
Citaat:- mariska 14 juli 11 august. 18 august.
- ilse
- ellen 1 juli, 8 juli, (15 juli, liever niet omdat mijn nichtje uit canada overkomt), 22 juli, 5 augustus, 12 augustus
- nathalie
- charlotte
- Corella
- lolo
- veronica
- sandra
- tessa
- shirley
- Shanna
- Kashmira
- Denise
- Lisa
0maris0 schreef:fancylover schreef:maar of ze dat nu zo leuk vind? en haar nicht komt ook mee dus dan moet er engels gepraat worden
Haha kunnen we dat weer even updaten!!!
Al wil ik liever wat aan mn duits gaan doen..
Niet iemand een duitse nicht die toevallig langskomt?!
Soo_Shirley schreef:0maris0 schreef:Haha kunnen we dat weer even updaten!!!
Ik kan wel duits tegen je praten
0maris0 schreef:fancylover schreef:maar of ze dat nu zo leuk vind? en haar nicht komt ook mee dus dan moet er engels gepraat worden
Haha kunnen we dat weer even updaten!!!
Ik kan wel duits tegen je praten
0maris0 schreef:Citaat:- mariska 14 juli 11 august. 18 august.
- ilse
- ellen 1 juli, 8 juli, (15 juli, liever niet omdat mijn nichtje uit canada overkomt), 22 juli, 5 augustus, 12 augustus
- nathalie
- charlotte
- Corella
- lolo
- veronica
- sandra
- tessa
- shirley
- Shanna 22 juli, 29 juli, 5 augustus, 12 augustus, 19 augustus
- Kashmira
- Denise
- Lisa
Citaat:- Mariska 14 juli 11 august. 18 august.
- Ilse
- Ellen 1 juli, 8 juli, (15 juli, liever niet omdat mijn nichtje uit canada overkomt), 22 juli, 5 augustus, 12 augustus
- Nathalie
- Charlotte
- Corella
- Lotte
- Veronica
- Sandra
- Tessa 1 Juli, 8 Juli(volgens mij), 15 Juli, 5 augustus, 12 augustus,
- Shirley
- Kashmira
- Denise
- Lisa
Citaat:- Mariska 14 juli 11 august. 18 august.
- Ilse
- Ellen 1 juli, 8 juli, (15 juli, liever niet omdat mijn nichtje uit canada overkomt), 22 juli, 5 augustus, 12 augustus
- Nathalie
- Charlotte
- Corella
- Lotte
- Veronica
- Sandra kan 14 en 15 juli en 4 augustus NIET ivm wedstrijden
- Tessa 1 Juli, 8 Juli(volgens mij), 15 Juli, 5 augustus, 12 augustus,
- Shirley
- Kashmira
- Denise
- Lisa