ben in iedergeval voor iets waarbij je niet al te geconcentreerd bezig hoeft te zijn, er moet wel gekletst kunnen worden. verder ben ik overal voor in! ben dus alleen bang dat alle workshops en cursussen voor sommigen wat prijzig zijn...
bios lijkt me dus wat stilletjes, hapje eten lijkt me iig leuk midgetgolf, bowlen enz lijkt me lachen!
Ja maar het is misschien ook makkelijk qua plaats e.d. want er de prijzen zijn overal weer verschillend.
Hier kan je bijvoorbeeld bonbons maken (overigens echt super lekker) voor 42,50 en bij een ander weer voor 30,00 euro dus ja dat is echt afhankelijk waar etc.
Bowlen en een hapje eten hoeft niet zo duur te zijn, zelfde als midgetgolven (wat leuk is met mooi weer)
misschien dat mijn moeder nog wat weet mijn moeder geeft ook wel eens een kleine cursus aan haar vriendinnen maar met zijn 11 op onze zolder wordt toch krap denk ik
Maar ik denk sowieso dat workshops vrij prijzig zijn , denk dat het voor onze portomonnee en voor ons ook dan leuker is om ergens wat te gaan eten en dan misschien te bowlen of midgetgolven.Hoeft dan overigens niet per se bij het zelfde ding te zijn. En zijn we het eigenlijk al eens over de plaats , waar we de meeting houden?
ik denk ook dat we voor de eerste keer iig van de cursussen enzo af moeten zien, gewoon omdat het veel geld kost en sommige mensen ook al flink wat reiskosten zullen hebben. daarbij moet je ook maar net een centrale plaats vinden waar ook nog eens zo'n cursus tegen een redelijke prijs gegeven wordt en das lastig dingen als bowlen enz en eten kun je zo duur maken als je zelf wilt en kan overal in nl. tzou zo vervelend zijn als iemand vanwege de prijs moet afhaken.
jullie denken net als ik zie ik, alleen typen jullie sneller. mag ik een suggestie doen; zullen we het voor de vorm gewoon op bowlen houden, dat kan overal, het hoeft niet duur te zijn, en als het regent kan het ook. als we erbij willen eten is 's avonds misschien wel leuk/ einde van de middag. kunne de ruiters ook nog rijden 's ochtends
Hier heb je iets zitten waar je én kan bowlen én kan midgetgolven (en nog wel wat dingetjes, kanovaren enzo). Dus ja als je bij zoiets bespreekt en tzt bijvoorbeeld doorgeeft wat je gaat doen afhankelijk van het weer.