Hier een jong bloempje van 33.
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Bar schreef:Bar = 36 (oeps, de oudste tot nu toe!)
 (Nog een voordeel van groen zijn, ik zie de leeftijden bij de namen staan bij degenen die het ingevuld hebben.
  (Nog een voordeel van groen zijn, ik zie de leeftijden bij de namen staan bij degenen die het ingevuld hebben.  Alleen bij Bar staat het er dus niet bij, maar die weet ik nu dus ook.
  Alleen bij Bar staat het er dus niet bij, maar die weet ik nu dus ook.  )
 )                                                         

Heb geloof ik nog maar 2 lijstjes met datums hier gezien, waarvan eentje van mij was en de andere in ieder geval net als ik weinig in juli kon. Gezien de veulens die we uiteraard willen zien zal het wellicht dan juni worden (ook omdat juli/augustus net vakantietijd is, wordt ook al moeilijker), en dat is best kort dag!
  Heb geloof ik nog maar 2 lijstjes met datums hier gezien, waarvan eentje van mij was en de andere in ieder geval net als ik weinig in juli kon. Gezien de veulens die we uiteraard willen zien zal het wellicht dan juni worden (ook omdat juli/augustus net vakantietijd is, wordt ook al moeilijker), en dat is best kort dag!                                                         

nee mon heeft gezegt dat ze op haar date van 18 juni gewoon zal bevallen
  nee mon heeft gezegt dat ze op haar date van 18 juni gewoon zal bevallen 

En zoals het er nu naar uit ziet probeer ik eigenlijk de datum te regelen dat Neon grote kans kan gaan bevallen.
  En zoals het er nu naar uit ziet probeer ik eigenlijk de datum te regelen dat Neon grote kans kan gaan bevallen.  Wil, mits er de meesten kunnen, toch juni proberen, en de laatste zaterdag van juni (30ste) zal niet gaan bij zowel de melkerij als de tapperij, omdat het dan keuring is. Misschien gaat het wel bij de melkerij, maar dan missen we toch de leukste beestjes en bovendien is er dan een andere voor de rondleiding, omdat ik haar altijd op keuringen zie.
  Wil, mits er de meesten kunnen, toch juni proberen, en de laatste zaterdag van juni (30ste) zal niet gaan bij zowel de melkerij als de tapperij, omdat het dan keuring is. Misschien gaat het wel bij de melkerij, maar dan missen we toch de leukste beestjes en bovendien is er dan een andere voor de rondleiding, omdat ik haar altijd op keuringen zie.                                                         
 nou hup iedereen naar zuid holland, zo dat zal lekker druk worden dan bij monnie
  nou hup iedereen naar zuid holland, zo dat zal lekker druk worden dan bij monnie   

maar maand juni valt echt af voor mij ik wil er zo graag bij zijn voor haar.
  maar maand juni valt echt af voor mij ik wil er zo graag bij zijn voor haar. 

Lijkt me hartstikke leuk! De geopperde ideeen ook. Qua datum ben ik vrij flexibel. Ik zit niet op veulens te wachten en tegen die tijd is het nog zover vooruit gepland dat ik het gewoon vrij moet kunnen houden. Blijf het topic maar volgen dus...
 Lijkt me hartstikke leuk! De geopperde ideeen ook. Qua datum ben ik vrij flexibel. Ik zit niet op veulens te wachten en tegen die tijd is het nog zover vooruit gepland dat ik het gewoon vrij moet kunnen houden. Blijf het topic maar volgen dus...