Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dootjee schreef:Woplala schreef:Het wordt echt rot weer als ik teletekst moet geloven70 procent kans op regen!!
Ik hoop dat het meevalt anders gaat het niet door of we moeten een auto zien te regelen..
Ik heb het me pa al gevraagt, hij zou eventueel wel willen halen, maar dan niet brengen..
Noesie schreef:Kun je niet makkelijk met het OV er komen om heen te gaan?
Lauraapje schreef:fietsen is nietr zo ver hoor!
en ik woon nog 6 km van zwartewaal vandaan dus en ik ga elk jaar erheen op de fiets!
suziehj schreef:@Woplala wist niet dat je helemaal vanuit de Lier kwam fietsen naar de PaardenmarktGa je nog naar Outdoor Gelderland btw???
suziehj schreef:@Woplala wist niet dat je helemaal vanuit de Lier kwam fietsen naar de PaardenmarktGa je nog naar Outdoor Gelderland btw???
Woplala schreef:Zijn jullie van plan om nog iets te kopen voor jullie pony's/paarden?
tassie schreef:ik wil alleen een lootje kopen voor een paardniet dat ik iets win hoor, maar ja, proberen kan altijd
Share schreef:hey yentle, wat voor paardjes nemen jullie mee?
ik had vorig jaar ook 10 loodjes en ik dacht dat ik gewonnen had! maar het eerste cyfer klopte nietmoest echt paar x kijken voordat ik doorhad dat t niet klopte! hahaha!
was trouwens een leuke merrie!
Lauraapje schreef:suziehj schreef:@Woplala wist niet dat je helemaal vanuit de Lier kwam fietsen naar de PaardenmarktGa je nog naar Outdoor Gelderland btw???
suziehj ga jij nog naar de paardenmarkt?!