Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MissJ schreef:Augustus is voor mij op zich ook wel een hele fijne optie, dan kunnen jullie me door mijn eerste lege weekenden helpen.Maar dan wel graag tweede helft van augustus.
MissJ schreef:Augustus is voor mij op zich ook wel een hele fijne optie, dan kunnen jullie me door mijn eerste lege weekenden helpen.Maar dan wel graag tweede helft van augustus.
manzano schreef:Dan heb ik dus herkansingenHahahahahaha......... maar ik weet niet zeker óf ik ze heb. Dat weet ik pas in juli
_Rijkie_ schreef:Nee als Kel en Tam dan niet kunnen stem ik niet voor 30 Juni
manzano schreef:Waarom kan je niet dan Tam?? Dat is toch al een week na Almelo?
manzano schreef:Of we doen gewoon 2x BBQ
Die kans acht ik niet zo groot Jettie......het zijn er 4 in zeer korte tijd en ik ben van sommige nog nooit naar college geweest (gaat ook niet meer gebeuren) en van de rest meer dan de helft niet
CielitoLindo schreef:Rijk valt me van je tegen dat je alleen niet komt als Kel en tam niet komen de 30e.. Ik ben er wel
Flower schreef:CielitoLindo schreef:Rijk valt me van je tegen dat je alleen niet komt als Kel en tam niet komen de 30e.. Ik ben er wel
Ik kan dan ook, maar ga dan toch liever voor
een datum waar we er allemaal zijn
Spruit_Elf schreef:laten we dan gaan stemmen voor juli
of eerste week augustus, kunnen we op 4 augustus ook meteen ILSE DR VERJAARDAG vieren