Britt_Sisi schreef:14,50retour! naar leiden centraal!
Daar heb ik geen geld voor..
Kunnen we echt niemand regelen voor vervoer?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Britt_Sisi schreef:14,50retour! naar leiden centraal!
Suuskipje schreef:maar mandy ik heb op zaterdag les... en aangezien ik maar 1x in de week rijd ga ik toch liever wel naar paardrijden...
en eht is nog een tijd tot het zover i9s mandydan spaar je toch leg je vast dat geld apart
Suuskipje schreef:we kunnen ook in amsterdam gaan shoppen ofzo
Megamutsj schreef:Ik zit echt met een geldprobleem en dat hebben meerdere mensen hier ook wel.
Mij lijkt het leuker om gewoon dan maar naar het strand te gaan, is gratis en je krijgt er een lekker bruin (of verbrand) kleurtje van.
Ik ga eerlijk gezegt liever op een zaterdag.. Suus kan je dan niet gewoon een keer vroeger rijden ofzo?
Want ik mis liever geen privelessen meer als het niet hoeft.![]()
Sparen ben ik heel slecht inIk ben zelf ook al aan het sparen maar dat is voor andere dingen. Moet ook soms 10,30 euro hebben om naar Gouda te gaan, en ben aan het sparen voor zwarte en rode pees en strijklappen.
Megamutsj schreef:Ligt Noordwijk/katwijk wel lekker centraal voor iedereen dan? Mij lijkt het namelijk ook leuk als de mensen uit friesland ook een keer mee kunnen meeten
Britt_Sisi schreef:waarom kan je dan niet een keer bijvoorbeeld zaterdag ochtend doen?