Nogmaals, strandrit Den-Helder!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 16:35

Ik kan niet mee.. Helaas.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 00:18

Jammer Huilen Zijn ze nog erg boos Verward Hopelijk is de bui alweer een beetje overgewaaid...!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-02 13:03

Het wordt weer niks hier Boos!
Flair heeft al 2 weken bijna niks gedaan omdat ik ziek ben geweest enz, ik begin er dus niet aan om een zware strandrit met haar te gaan maken nu.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 13:10

Ik ga in ieder geval wel gewoon, heb al een pony geregeld voor Marieke(als het goed is) en vind het vervelend om dat weer af te moeten zeggen!

Ik weet niet wie er nu allemaal meegaan? En dan gaan we gewoon nog een keer met Kim Party!! (kan ik twee keer Tong uitsteken )

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 16:57

Ik ga wel gewoon hoor, dus wat spreken we nou af?

sietssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 19:59

carola schreef:
Ik wil ook wel... maar zit dan wel veel in Belgie, dus ik weet niet of dat mogelijk is. Als het me schikt, ga ik graag mee. (Jes, jou of mijn trailer? *LOL* )

en als jij nie kan neem ik jou knolliebollie wel mee Haha! en anders groom ik jou wel want jij kun tog niks zonder mij he crool Schijnheilig

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 00:24

Ik vind een uur of tien bij Duinoord wel een fijne tijd eigenlijk Haha! Dan heb ik 's middags nog tijd om wat aan mijn tentamen te doen Haha!

Iedereen het daarmee eens Verward

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 11:46

veel plezier....gaan jullie morgen of zondag?
ik zie net dat Tobias kreupel is! lekker he, net voor de opening! grrrrr hoop dat ie morgen beter is!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 13:45

gomir schreef:
Ik vind een uur of tien bij Duinoord wel een fijne tijd eigenlijk Haha! Dan heb ik 's middags nog tijd om wat aan mijn tentamen te doen Haha!

Ja ik wel hoor, ik zal nog even kijken hoe het getij is om die tijd Knipoog ik moet wel via de kantjes heen want gisteren heef Piropo beide voorijzers erafgetrapt in de bak.... hij was een beeeeeeetje leip in de bak toen hij losliep Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 15:00

paarden....! Is je hoefsmid ook weer blij mee, die heeft waarschijnlijk ook wel genoeg te doen Haha! De mijne komt ze er altijd wel weer onder zetten, maar niet met groot enthousiasme...Gelukkig gebeurt het niet zo vaak Party!!

Ik hoop dat het eb is, maar dat kom ik nooit tegen op het strand. Als ik heen ga is het altijd vloed Verward

gaan er verder nog mensen mee, hoor wel heel veel mensen die niet mee gaan ineens Haha! Anders zijn we maar met een klein groepje Haha! Is ook heel gezellig. Marieke_14, Cloris en ik zijn er in ieder geval en als we met een kleine groep zijn neem ik mijn eigen paard mee en mag mijn zusje haar eigen pony gebruiken Haha!

Balen dat hij kreupel is Tab! Huilen Hopelijk is hij morgen weer goed, heb je voor de zekerheid al vervanging geregeld Verward

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 20:04

gomir schreef:
paarden....! Is je hoefsmid ook weer blij mee, die heeft waarschijnlijk ook wel genoeg te doen Haha! De mijne komt ze er altijd wel weer onder zetten, maar niet met groot enthousiasme...Gelukkig gebeurt het niet zo vaak Party!!

Ik hoop dat het eb is, maar dat kom ik nooit tegen op het strand. Als ik heen ga is het altijd vloed Verward

gaan er verder nog mensen mee, hoor wel heel veel mensen die niet mee gaan ineens Haha! Anders zijn we maar met een klein groepje Haha! Is ook heel gezellig. Marieke_14, Cloris en ik zijn er in ieder geval en als we met een kleine groep zijn neem ik mijn eigen paard mee en mag mijn zusje haar eigen pony gebruiken Haha!

Balen dat hij kreupel is Tab! Huilen Hopelijk is hij morgen weer goed, heb je voor de zekerheid al vervanging geregeld Verward

ja ik krijg van alles aangeboden, kon kiezen tussen 2 pony's van vd Kooy, die jonge van wenda ......
maar ze hebben me nu gewezen op die van bianca, omdat ik ook moet springen. dus ik moet maar o die van bianca, nou die gaat morgen naar parijs. dus ik moet die pony halen, invlechten en maar ffies rijden. en die demonstratie geven! was de bedoeling dat sanne,karien en ik wat spectaculairs deden, maar nu maar kijken of het met die pony ook kan! in blokker was ze 2x uitgebeld! maar dat ligt grotendeels aan haar denk ik zomaar!
tobias mag lekker op de wei. Dromen

MariekeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 20:37

gomir schreef:

Stefan vond het wel erg vroeg *LOL*
Het is dus geregeld, ik ga mee! Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 21:04

OK! *LOL*
En stefan moet niet zeuren Tong uitsteken Wij moeten er ook uit en anders is het zo vreselijk laat voor je thuis bent! 's ochtends is echt veel fijner rijden Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 21:05

OK! *LOL*
En stefan moet niet zeuren Tong uitsteken Wij moeten er ook uit en anders is het zo vreselijk laat voor je thuis bent! 's ochtends is echt veel fijner rijden Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 22:09

Het kan zijn dat we iets later zijn, want Stefan deed net ineens heel moeilijk over de tijd...Boos! Waarschijnlijk zijn we er dus om 10 over tien, want we gaan ruim een kwartier later weg...Haha!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 00:07

Ik ben gewoon op het strand met Piep, bij de afslag waar jullie ook af komen dan,
Dusse kijk maar naar een schimmel met lange manen Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 09:41

OK, moet wel lukken denk ik *LOL* Ik hoop alleen dat marieke mijn berichtje heeft gezien en niet alsnog om 9 uur bij Stefan staat...Haha! Ik kon namelijk het telefoonboek niet vinden Bloos

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 14:46

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 23:25

Volgende keer beter toch Knipoog