Oke, 7 uur op Utrecht CS is een goed plan 2 mensen pannenkoeken bakken is ook wel goed, maar weet niet hoe lang dat duurt en of het dan gezellig is als er 2 heel de tijd niet bij kunnen zijn? Nouja, maakt niet zo heel veel uit, maar weet niet wat jullie vinden? Wel leuk dat Nicoline nu ook mee kan! Ik heb er alweer zin in hoor
we kunnen toch ook afwisselen met bakken is alleen wel handig denk ik als Renske alvast de spullen voor het bakken haalt? (als je dat niet erg vindt natuurlijk ) want als we pas om 7 uur afspreken en dan nog boodschappen moeten doen enz enz enz en dan nog moeten bakken, wordt het denk ik helemaal superlaat.. en dat maakt op zich niet zo uit..maar moet voor 12 uur weer in den haag zijn, anders kan ik niet meer bij mn kamer komen omdat de trams niet meer rijden
Haha gelukkig zijn pannenkoeken zo zacht dat je ze haast naar binnen kunt 'drinken' maar ik hoop inderdaad ook voor je dat je er dan niet zoveel last meer van hebt.
Nou, fijn weekend allemaal! Tot zondag avond weer En tot ZIENS maandag!
haha nou anders houden we gewoon wat beslag over, dan drink jij gewoon het beslag zo naar binnen, Nicoline heb er zin in, mensen
Beetje stroop erdoor, dan heeft ze een heerlijke maaltijd!
Ik vind maandag 19 uur op utrecht centraal prima hoor. Ben vrij maandag, tenminste, heb 1 hoorcollege maar heb niet zoveel zin om te gaan. Moet eerst eens kijken of de bussen wel rijden, ze gaan misschien staken.
ja vind het ook stom van de bussen moet ook vrijdag wachten voor k naar huis kan, omdat de bussen pas na 4 uur weer gaan rijden mja, miss. kijk k mn vader nog wel lief aan dat ie me even op komt halen op het station.. stomme connexxion
Hmm dus maandag rijden de bussen niet? Nou dan moeten we maar lopend naar mij toe! Maar ik wil wel vast spullen halen hoor, dat komt wel goed! 1 pak mix is wel genoeg voor 5 personen toch? Ik haal ook wel vruchtjes, slagroom etc, dat is altijd superlekker En wat voor toetje willen jullie?
Ik denk dat we 1,5 pak nodig hebben... Kun je dat niet vragen in de winkel Maar goed, ik baal er ook ontzettend van dat de bussen de hele week niet gaan rijden. Moet dus altijd voor 9 uur op de uithof zijn en kan pas na 4en weer weg en reken maar dat die bussen stampesvol gaan zitten. Hopen dat ze wel extra bussen dan late nrijden, anders kom je nooit van de uithof af als je een latere halte hebt.
ja zou wel 2 pakken halen..als we overhouden heb jij de dag erna nog lekker pannenkoeken en ijs als toetje of zo? altijd lekker
ja, dat de bussen niet rijden is echt irritant! gelukkig heb ik er in Den Haag niet heel veel last van..htm staakt niet, dus trams rijden gewoon, maar dat connexxion staakt is wel vervelend ik baal beetje dat ik tot 17.45 op school zit, anders hadden we half 7 af kunnen spreken en hadden ze nog wel gereden, iig heen nja niets aan te doen
Nee hoor je hoeft niks mee te nemen... Ok dat is prima, heb jij onze nr's trouwens? Wel handig als er iets mis gaat Ik pb je m'n nummer wel ff voor de zekerheid
Okiedokieeeeee, om 19.00 uur bij de Swirl is toppie. Mijn trein komt kwart voor 7 aan, en dan is het nog een heel station overlopen naar de Swirl, dus dat komt mooi uit En dan wachten we op Nicoline (of op Ingrid, als die later is?) En dan naar Renske haar huis lopen! haha Nou, en ik moet wel echt de laatste trein van 22:26 uur halen anders rijdt er niets meer, maar dat moet wel gaan lukken toch? Nou, gezellie!!
Oh dus we moeten dan ook al naar mijn huis lopen?! jeetje wat een gedoe zeg! Maar dat komt vast wel goed Ik ben er dan wel rond kwart voor 7 Sabine, dus dan zie je me wel staan Joyce hoe laat kom jij aan?