Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mystica schreef:Aan de kant van bellingwolde in blijham. Tegenover "de volharding". Ben er zelf nog nooit geweest, maar heb gehoord dat je er heel lang kunt rijden.
fanny_loverr schreef:Mystica schreef:Aan de kant van bellingwolde in blijham. Tegenover "de volharding". Ben er zelf nog nooit geweest, maar heb gehoord dat je er heel lang kunt rijden.
dat valt echt vies tegen, je bent er zo weer uit.
zonde van de rit!!

fanny_loverr schreef:btw. zag dat je in het examenjaar van de havo zit, zit je dan niet toevallig bij mij op school?
ik zit op hommesplein in 4 havo
De weg die ik bedoel is gewoon een klinker weg door de weiden met wat boerderijtjes. In de lethe ga je de dijk op en dan links af. Dan kom je door een stuk natuurgebied en dan kom je uit op de weg waar de windmolens staan. Dan kun je over die klinkerweg terug naar bellingwolde.
sorry ik meende dat het een meer was.. maar is het ook wel te doen zonder ijzers? (als het goed is staat ze dan weer op ijzers maar goed..)
Het zijn wel vrij goede bermen geloof ik. Trailer kan ik denk ik wel van Alie meekrijgen, maar dat helpt niet want ik heb alleen een corsa tot mijn beschikking.
Vriend kwam met de optie om Ewalda 1 nacht in bellingwolde te laten, maar dat moet ik dan even proberen te regelen.
Bij paarden die groter zijn als zij is ze een engeltje, maar kleineren wil ze nog wel eens alle hoeken van het land laten zien.