ulinoco_maud schreef:? hoe bedoel je andere locatie het moet welSpijkenisse zijn wil ik meekunnen:Pwees welkom en we gaan mss een andere geschikte lokatie zoeken blijf dit topic volgen info volgt snel ik ga overleggen met casperrr
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ulinoco_maud schreef:? hoe bedoel je andere locatie het moet welSpijkenisse zijn wil ik meekunnen:Pwees welkom en we gaan mss een andere geschikte lokatie zoeken blijf dit topic volgen info volgt snel ik ga overleggen met casperrr
x_Katja_x schreef:Ik wil denk ik ook wel mee, ligt er ook een beetje aan op welke dag enzo het is
(Ik weet eerlijk gezegd nog steeds niet welk huis er bedoeld word maargoed)
quera schreef:oja btw ben nu 15 msaar vinden jullie dat dan niet te jong ?
nodenka schreef:Weten jullie het adres al?
quera schreef:Hey katja jij ook hier
XxXchaXxX schreef:Het is tegen over mij huis maar 1 maand geleden is die afgebroken dus er is nu gewoon een gat dus heb geen nut om naar toe te gaan. En daarvoor is dat huis al een paar keer afgebrand en er ginggen idd verhalen rond dus dnek dat jullie een ander huis voor een meeting moeten gaan doen ik ken nog wel een spookhuis in spijkenisse.
ulinoco_maud schreef:XxXchaXxX schreef:Het is tegen over mij huis maar 1 maand geleden is die afgebroken dus er is nu gewoon een gat dus heb geen nut om naar toe te gaan. En daarvoor is dat huis al een paar keer afgebrand en er ginggen idd verhalen rond dus dnek dat jullie een ander huis voor een meeting moeten gaan doen ik ken nog wel een spookhuis in spijkenisse.
vetel