Nieuwe boktrit omgeving Diepenveen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Liins

Re: Nieuwe boktrit omgeving Diepenveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 13:12

Crimatorium Diepenveen? die weg sla je in! met die bomen aan de zijkant en dan doorrijden tot je een soort heuvel ziet en daar staat ceciel dan *LOL* .. Heeeel makkelik Cool

Ja witte huis is het makkelijst.. Als het goed is rijd Joyce dan met jou mee Clown Martine Mirjam en Marleen dan met mij!? en Sharona weet het witte huis ook Knipoog !

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 13:12

Lijstje schreef:
- Mirjam met Skafti of Sleipnir
- Linsey met Shannon
- Martine met Fire
- Marjolein met Scarlet
- Sharona met Bonita
- Ceciel met Basje (aangespannen)
- Joyce met Otje (aangespannen)

* DATUM *
15april Zondag

Even Sharona erbij gezet.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 13:25

ohja, oké, dan moet ik nog maar even kijken waar dat huis van ceciel dan precies is, maar aan die weg, dat weet ik dan wel Knipoog is wel beetje moeilijk om de tijd te bepalen hoelaat ik dan daar zal zijn, maargoed, dat zien we dan wel. Knipoog

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 13:26

Ja dat zien we wel Lachen .. En ik vind het niet erg om even te wachten hoor Haha!

mirjam_kl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-07 13:36

Ik heb ook alle tijd Tong uitsteken Ik hoorde dat dit weekend het ook heel mooi weer wordt Lachen Iemand zin om zondag samen met mij buiten te rijden? Heb geen zin om met skaft alleen te gaan....dan is hij nogal onzeker...

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 13:40

Ik wil wel mee, Mits ik mag en kan rijden Clown en als me stiefzus er niet is Tong uitsteken

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 10:37

Mirjam sorry Clown Maar ik ga naar Martine toe me stripe candy ophalen Go jij! Go jij!

Maar ik wil het gewon on op 15april houden, anders moeten we nog langer wachten
enz enz Scheve mond

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 13:00

mirjam_kl schreef:
Ik heb ook alle tijd Tong uitsteken Ik hoorde dat dit weekend het ook heel mooi weer wordt Lachen Iemand zin om zondag samen met mij buiten te rijden? Heb geen zin om met skaft alleen te gaan....dan is hij nogal onzeker...

Skafti zondag aan otje + koetsje laten wennen? of vind je dat nog te vroeg voor hem? Knipoog zeg 't maar; ik ga zowiezo nu rijden (súppper lekker weer) en morgen ook. achja, bespreken we vanavond wel eventjes Knipoog

ohja, btw: Even allemaal Mirjam feliciteren, die is vandaag 20 geworden Haha!
Go jij! Go jij! Gefeliciteerd meid Lachen

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 18:13

Nouja jammer dan dat het perse de 15e moet.

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 22:01

Mirjam; Super gefeliciteerd! *LOL* Go jij! Go jij!
Rianne,; Anders duurt het nog langer en word er telkens verschoven en gedaan Knipoog Heeft ook geen nut..

mirjam_kl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-07 02:07

Rianne, ik vind jammer dat je niet mee kan.

Helaas kun je niet met iedereen rekening houden, zou je dat doen dan zouden we tot de zomer moeten wachten. Maar als het aan mij ligt komen er nog veel meer meetings, dus je kunt zeker nog een keer mee!

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 18:59

kan het ook niet een weekend eerder?
maargoed maakt mij ook niet zo heel veel uit hoor Knipoog

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 19:01

9april? Dan is me stiefzus jarig Knipoog ..
En idd wat Mirjam zegt dan blijven we verzetten en doen
heeft allemaal geen nut, gewoon een datum prikken en klaar Lachen ..

mirjam_kl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-07 21:01

Vandaag samen met Joyce gereden, was echt heerlijk! Skafti vond de koets even raar, maar toen hij door had dat er een merrie voor stond was niets meer eng. We hebben lekker lang en rustig gereden, skafti heeft zich keurig gedragen op een paar storingen na (ah wat zie ik daar, nee ik keer om, oh mag dat niet? De lucht in dan maar? haha sukkeltje en ohja we zijn ook bijna samen omgevallen.....hij kijkt niet waar hij zijn voeten neer zet.) Maar goed een geslaagd dagje dus.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 22:20

hahaha jáha, zeker. Helemáál toen we er perongeluk achter kwamen (nuja, ík kwam erachter) Tong uitsteken Dat we in diepenveen tijdens onze rustpauze onze pony's gras hadden laten eten en neerhadden geparkeerd OP EEN OUDE BEGRAAFPLAATS! whahaha, ohja, dus dáár kwamen al die rare 'stenen' vandaan Tong uitsteken

Hmm, zou dat gras nu ook anders smaken voor pony's? Tong uitsteken

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 12:31

Haha *LOL* Geslaagde dag dus..

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 13:08

hmm, duim even voor mij, vanmiddag komt de DA voor Otje's hoest, ik hoop echt dat het niets ernstigs is, ook omdat ze natuurlijk drachtig is.... Naja, jullie horen het vanzelf van me Knipoog

Ik moet nog even wat voor mijn studie doornemen, maar wil ook bij de pony's zijn. oplossing: ik pak een tuinstoel, eten, drinken, zonnebril, sigarettten, studieboeken, parkeer otje en cupido buiten de weide waar ze onder toezicht kunnen grazen, en ga zelf lekker in de weide zitten lezen Haha! goed idee van mij heah?

Ben ik er op tijd als de DA komt, en kan ik ondertussen ook nog eventjes Otje poetsen, dan is die in iedergeval klaar als de DA er is, want daarna wil ik toch nog even vanmiddag (als het kan) een mooi ritje met haar maken Lachen

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 19:50

Oeh beterschap Joyce Lachen
Komt vast goed!

ceciel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 21:16

Komt vast wel weer goed met otje Knipoog goed idee idd Vork

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 22:58

Zo; DA is geweest, en gelukkig is het niets ernstigs. Blijkt dat ze nogal gevoelig is voor soort van 'astma/bronchitis', en volgens DA kwam dat wel vaker voor met name bij paarden die, zoals otje, voor hun doen en ras een superconditie hebben, dus een grotere longinhoud. Begin januari was ze een tijdje súper kortademig en stond dan minimaal 2 uur te pompen na een ritje van hoogstens een uurtje (normaal is dat niets voor haar) en lang uitstappen. Bleek toen vocht in de longen te zijn. Ik herkende ook veel van mijn hoest in die van haar; ik heb namelijk ook een aantal maanden een zware bronchitis gehad, hoestte toen ook zo, en soms nu nog steeds als ik zwaar verkouden ben (en ja, heel slecht, maar ik rook nu nog steeds).

Was dus niets ernstigs, gewoon weer 10 dagen kuurtje met medicijnen, nat hooi voeren (had ik zelf ook wel wat aan gedacht) en rijden kan helemaal geen kwaad, juist goed, ook met het oog op de bevalling. Ook kon het geen kwaad voor het ongeboren veulen. Zou ze na die kuur het nog eens krijgen, gewoon weer die kuur even 10 daagjes doen.

Zo zie je maar weer; ik heb me de afgelopen dagen veels te veel zorgen gemaakt. Eigenlijk zijn otje en ik dus best wel hetzelfde, verschil is echter dat ik rook en zij niet Tong uitsteken

Daisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 11:44

Liins schreef:
Lijstje schreef:
- Mirjam met Skafti of Sleipnir
- Linsey met Shannon
- Martine met Fire
- Marjolein met Scarlet
- Sharona met Bonita
- Daisy met Joy
- Ceciel met Basje (aangespannen)
- Joyce met Otje (aangespannen)

* DATUM *
15april Zondag

Heb me zelf er ook bij gezet Lachen

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 11:48

Even schop schop naar boven *LOL* ..
Nog 24dagen en het is zover Ja ..

Daisy: Leukkkk!! We moeten nog wel even kijken waar jullie de trailers neer kunnen zetten.. Ceciel weet volgens mij wel waar! Zodra ik haar heb gesproken zet ik het hier neer.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 12:59

Mooi,ben er alleen achter gekomen dat otje wel iets eerder officieel is uitgeteld dan ik had gedacht; tussen april en mei. Het is dus een beetje aankijken, kijk als ze nét het veulen heeft, houd het op. Maar 15 april is wel érg vroeg, meestal is het toch wel eind april (2005 en 2006 waren allebei op 30 april, koninginnedag) en dan rijdt ze gewoon door tot aan de bevalling Knipoog

Hoop dus dat het veulen weer rond dezelfde tijd komt als voorgaande jaren Lachen

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 13:54

Oke! Hopen dat je meekunt Haha! ..

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 15:14

Liins schreef:
Oke! Hopen dat je meekunt Haha! ..

Jup, normaal gesproken mag het veulen van mij best wat vroeger komen, scheelt weer een aantal dagen héél vroeg in de ochtend opstaan en 2 uur in de weide gaan checken of ik signalen zie dat het er aan zit te komen (wat overigens nog nooit gelukt is, dat beest is me áltijd te slim afgeweest) Knipoog

Maarja, alsie maar ná 15 april komt, dan kan ik nog mee. Na de bevalling krijgt ze zo'n weekje rust wat betreft het aangespannen werk; na een aantal dagen wordt er wel weer voorzichtig aan gereden, gewoon in de weide, en dan soms veulen er los 'naast' Lachen Speelkwartier noemen we dat altijd, mogen ze samen de 'grote' weide verkennen, het afgesloten gedeelte.

Dan ga ik geleidelijk aan steeds verder en langer weg met otje en de kar Knipoog