Hallo allemaal. Nou ik kan met Joris mee.... Heb dinsdag een buitenrit gemaakt met oudehinken en dat ging super! Hij is wel iets schikachtig, maar hij blijft stil staan en ernt niet weg. Zelfs nog even rengalop gedaan. Was voor Joris de 1e x, hij genoot met volle teugen. @Lissy? hoe staat het ermee?
Ik hoop dat de buitenrit gezellig wordt dan dat het hier is.
Same here. Hoelang gaan we nog wachten? We kunnen ook een rit organiseren en dan volgend jaar (of iig als Liselot weer mee mag) dan weer een rit organiseren?
Die heb ik helaas ook niet. Bij mij is het bij recreatief gebleven, haha. Als je een eigen paard meeneemt is het natuurlijk geen probleem. Ik had begrepen dat jij je eigen peerd meenam Kaatje77?
Helaas kan ik dan niet mee. Ik heb geen ruiterbewijs.
Zo nou zijn ze bij het lamoen niet ermee met een ruiterbewijs, ik heb er ook geen en mag daar ook buitenrijden, nouja ze kennen me wel, heb er een tijdje gereden! maar nee heb je ja kun je krijgen! Je kunt altijd bellen, en uitleggen over de rit, want die word daar veel vaker gepland!
Heel misschien als ik geld heb dat ik het ook nog wel leuk vind om mee te gaan, maar moet dan even een paardje huren daar!