RoyTheBoy schreef:Owja, ik had ook nog een vraagje: Jullie rijden zeker allemaal met paarden of grote pony's hè? Wou ik eventjes weten
Groetjes Denise!
Ik kom met een van 1.47 kleintje dus

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
RoyTheBoy schreef:Owja, ik had ook nog een vraagje: Jullie rijden zeker allemaal met paarden of grote pony's hè? Wou ik eventjes weten
Groetjes Denise!
chantycom schreef:uhm nee, die is verplaatst. naar 6 mei(tot nu toe)
LadyF schreef:RoyTheBoy schreef:Owja, ik had ook nog een vraagje: Jullie rijden zeker allemaal met paarden of grote pony's hè? Wou ik eventjes weten
Groetjes Denise!
Ik kom met een van 1.47 kleintje dus
RoyTheBoy schreef:Nou ik rijd op 1tje van 1.20/1.25 ongeveer, dus hij is nogaardig groot die van jou
(Hij kan het wel bijhouden hoor![]()
haha.. )
Citaat:Haha, dat is inderdaad nog weer kleiner![]()
Wel een vreselijk leuk beestje en je ziet het er niet aan af dat hij zo klein is (ten minste als het de NF-er uit ke profiel is)
Ik zou 1 april niet kunnen denk ik, ze is er nu nog niet helemaal bovenop dus dan is ze nog niet weer in conditie..
8 april ook liever niet maar waarom prikken jullie niet gewoon een vaste datum en zie je dan wel wie er kan? Ik denk dat als je zo door gaat je dan in het najaar nog geen rit hebt omdat er altijd wel iemand is die niet kan
RoyTheBoy schreef:Ja het is de NF uit m''n profiel jah
Maar kunnen jullie het echt niet op een andere datum doen??? 27 april dan?! Is dat geen optie...