Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Inge_ schreef:Denk dat dat wel goed iss!
Inge_ schreef:Naja hoef ik niet aan mn ouders te vragen vinden ze wel goed hooren ga toch met de trein denk ik
Many schreef:Woensdag de 2e? Dat geef ik thuis wel even doorZe doen er hier nooit zo moeilijk over, ga inderdaad ook met de trein (gaat nog wat kosten
) en nouja, moet maar zien.
Eline ik had trouwens nog een goed idee, maar dat zeg ik wel op msn
Nada schreef:Hoe willen jullie dat trouwens doen?
Want ik denk dat de meeste aankomen dan op Haarlem centraal station.
Willen jullie dan meteen richting zandvoort? En hoe?
Ik kan moeilijk jullie allemaal achterop de fiets nemen, denk dat mn zus best wil rijden met haar auto.
Maar daar passen maar 3 mensen nog bij in en ik heb liever niet dat zei die dag mee gaat(niet banketstaaf bedoeld ofzo naar mn zus toe, maar toch).
Nada schreef:Hoe willen jullie dat trouwens doen?
Want ik denk dat de meeste aankomen dan op Haarlem centraal station.
Willen jullie dan meteen richting zandvoort? En hoe?
Ik kan moeilijk jullie allemaal achterop de fiets nemen, denk dat mn zus best wil rijden met haar auto.
Maar daar passen maar 3 mensen nog bij in en ik heb liever niet dat zei die dag mee gaat(niet banketstaaf bedoeld ofzo naar mn zus toe, maar toch).
Inge_ schreef:Many schreef:Woensdag de 2e? Dat geef ik thuis wel even doorZe doen er hier nooit zo moeilijk over, ga inderdaad ook met de trein (gaat nog wat kosten
) en nouja, moet maar zien.
Eline ik had trouwens nog een goed idee, maar dat zeg ik wel op msn
ik zit niet op msn, wat is het?
Many schreef:Inge_ schreef:
ik zit niet op msn, wat is het?
Heet jij Eline?![]()
![]()
Nee Eline zou nog een keer naar mij toekomen om te werken met Nynke enzo, en dat zouden we in de meivakantie doen. Dus zij zou misschien wel gelijk met mij mee terug kunnen dan, had ik bedacht.