Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jackgirl schreef:LuckyRemi schreef:Aaaaaaaahhh gaat Luckyook?? Nou ik zie dat met Wanda nog niet helemaal zitten hoor..laat ik eerst maar eens met haar naar buiten gaan, maar in ieder geval veeeeel plezier en tot volgende keer!
het is dat nick nog erg hangt aan andere paarden anders had je jacq van me mogen lenen haha
Maar denk dat met een groep andere paarden nick het erg leuk zal vinden .... zeker als andere gek gaan doen
[***] schreef:Danielle, eventjes.. sammy word gebracht door hilbert he.. dus moet je maar met hilbert overleggen hoe jij dan gebracht word.. na mij.. of voor mij ofzo...
Jaa ik hoop dat het lekker en mooi weer wordt
pollewopsie7 schreef:kunnen we niet beter gewoon om 12 uur afspreken?
want vorige keer werden de paarden ook zo onrustig en dribbelig van dat stilstaan en wachten..
en als je te laat bent dat je dan even belt..?
Siebjelover schreef:oohop zondag...dan is het de vraag of i kmeemag..maar weten we zeker dat we op zondag willen want dan is het superrdruk bijj de hunebedden daar!
Ik ga over het oefenterrein bij kallenkote en zo naar havelte! Mijn ijslander staat daar naast het spoor. Wil wel meerijden op zich hoor maar mijn ijslander houd van een hoog tempo hahaa
MyQuincy schreef:Eey matthanja, jij was ook op de groentjes wedstrijd bij Stal Suder Hiddinghe of niet??
Mijn zusje deed mee met haar fjord, ik niet met mijn hafje, maar heb omgeroepen bij het springen (2e parcours zoiezo)
pollewopsie7 schreef:Siebjelover schreef:oohop zondag...dan is het de vraag of i kmeemag..maar weten we zeker dat we op zondag willen want dan is het superrdruk bijj de hunebedden daar!
Ik ga over het oefenterrein bij kallenkote en zo naar havelte! Mijn ijslander staat daar naast het spoor. Wil wel meerijden op zich hoor maar mijn ijslander houd van een hoog tempo hahaa
okee nouja als je mee wil moet je het maar zeggen
Siebjelover schreef:is goed, lijkt me wel zo gezellig!!! Hoe laat gaan jullie weg? jullie komen dan langs mijn weiland of niet