moni66 schreef:we roken niet in de auto
hee spreek voor je zelf ja

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moni66 schreef:we roken niet in de auto
vanity schreef:of voor al de dames die geen carnaval kunnen/konden vieren, we kunnen ook verkleed?
Otje_Elliot schreef:vanity schreef:of voor al de dames die geen carnaval kunnen/konden vieren, we kunnen ook verkleed?
alsjeblieft niet ... als ik DAT zou willen kan ik altijd nu carnaval gaan vieren ...
boertjes dame vind ik wel een gaaf idee, chantal heeft toch de voorkeur deze te plannen als ik niet kan
maar meer toestanden niet zeg ... we gaan lekker gek doen met elkaar daar hoeven we toch niet alles voor uit de kast te trekken he, hoop ik
testebeest schreef:OK dan kom ik zowieso wel, misschien dat ik djoena ook meesleep
AL is die nu niet echt bezig met zwanger worden aangezien ze weer vrijgezel is.
Eachann slaapt overal maar jullie moeten het dan niet erg vinden dat meneer al rond half 6 6uur smorgens wakker is
OK en om half 12 wil ie altijd eten maar dan denk ik niet dat iedereen al slaapt.
guccio schreef:He wat gaaf,
ik roep effe de datums waarop ik NIET kan
14 februari hotelovernachting met xubbie
12 mei lekkertje jarig waarschijnlijk naar oostenrijk
10 juni ik jarig
17 juni prinses jarig
zie 5 mei voorbij schuiven.. neeeee dan wil ik dronken worden in middelburg..
Oke lees al dat het echt 5 mei gaat worden..
Ben ook afhankelijk van de vader van mn kind, vrees dat hij deze dag niet voor mn prinsesje gaat zorgen dus ga alvast verder kijken wie dat dan wel gaat doen
Boertjes ervoor, nee we gaan gewoon lekker zuipen en lol maken, leuke muziek..
vind een stripper dan weer wel een leuke actie :p
Oh ja even voor de duidelijkheid, feestje....IK KOM OOK
TanteMiesje schreef:Ja en dat wil jij niet weten...
ruim 2000 euri's als het er geen 2500 zijn...
TanteMiesje schreef:Eehhmm...wat is de prijs van de gemiddelde nier?
Anyway; die van jou zullen wel wat onder de marktwaarde liggen met al die biertjes natuurlijk![]()
Cayusejuhh schreef:nee alleen de meiden die we kennen zijn welkom hoor!!
Afijn die we weten WIE het zijn