Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Inky_devil schreef:naam ........................woonplaats..........vervoer
1 Crossmonster ..............Heesch...............met zachtblauw
2 Ma_rie_tje...................Voorschoten........ OOTOOO
3 Prrrr...........................Hilversum.............motor (1 plaats vrij - voor niet-kou-lijders )
4 timokyana...............Meer (belgie)/Breda..met de toettoet (onder voorbehoud ivm wel/niet vrij zijn op de vrijdag)
5 ElCamino.....................Naarden..............auto
6 Nessah.......................Leiden.................met ma_rie_tje mee
7 Mallemien......................Gouda................Met bastiaantje met de auto.
8 door_...........................Veenendaal..........met de auto (er rijdt ws al iemand mee uit renswoude,Garmana op bokt, evt. iemand uit omgeving nog welkom op mijn krappe achterbank)
9 Ellebel..........................Utrecht...............hoop auto te regelen en anders OV of met iemand mee
10 Garmana......................Renswoude...........rijd met door_ mee (tnx alvast )
11 Zachtblauw...................Eindhoven...........ootoo
12 roossie22....................utrecht................auto(3 plaatsen vrij)....vrijdag tot 13.00 uiterlijk muv de 26, ik ben dan op vakantie)
13 Kimmy_girl....................Ridderkerk....................Openbaar vervoer of met iemand mee?
14 Samirah................Winterswijk...................openbaar vervoer of met iemand mee.
15 Promessa......................Ridderkerk..............Auto'TJE 2-3 plekjes vrij..
16 passiejj........................Den Bommel............rijdt met charlie_ mee
17 Charlie_.......................Zuid-Beijerland.........Auto, Passiejj rijdt mee.
18 NatassJa......................Oude-Tonge............Onder voorbehoud.. (of ik met iemand kan
meerijden)
19 JoyCiej007....................Deventer/Groningen.... Onder voorbehoud (auto/openbaar vervoer) Evt. met vriendin, = niet zeker.
20 Patsur..............................Wassenaar.................met ma_rie_tje mee
21 kiwiko..............................delft............... kunnen mensen mee
22 japielover......................amersfoort................openbaarvervoer of met iemand mee
23 Inky_devil.......................Kwintsheul (naast den haag).. Eigen auto evt mensen mee.
24 PeruaansePas...............Groningen ....................nog 3 plaatsen over in de auto!!! Wil carpoolers meenemen![]()
crossmonster schreef:ik vind het van iedereen die meegaat vooral erg dapper !!
crossmonster schreef:ga gewoon mee, grieb, ben erg benieuwd naar wie er bij die naam griebels hoort!
sherwood schreef:god ja leuk man gezellig naar paarden kijken die afgeschoten worden:?
Ga je daarna ook naar amerika om te kijken hoe die veroordeelden hun dood tegemoed gaan?
Ellebel schreef:jeetje dat jullie dat onthouden, ik vergeet altijd direct met wie ik het nou eens en oneens was in een topic