Kirstenn schreef:Maar volgens mij hebben best veel mensen hier op de Vossenberg gereden of niet?
Ik heb mijn pony gestald staan op de vossenberg dus ik rij er nog

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kirstenn schreef:Maar volgens mij hebben best veel mensen hier op de Vossenberg gereden of niet?
Silletje schreef:voor foto's moeten jullie maar ff op mn profiel kijken...ze nog geen bekende hier
El_Beauty schreef:Silletje schreef:voor foto's moeten jullie maar ff op mn profiel kijken...ze nog geen bekende hier
rij jij bij al die mensen bij al die mooie haflinger tegenover de landsmaat ??
Ik zou graag willen weten of marijke nog leeft deze heb ik nog verzorgt het was echt een schat van een haflinger..
Citaat:HOO.. staat Brenda net op t randje van Groessen? Is ze van een iets ouder meisje? En reed/rijd ze altijd met slof?
pompompom schreef:nee ik eerst heeft ( geloof ik samantha of zo die kken ik verder niet ) brenda verzorgt, toen is die gestopt en brenda m gaanv erzorgen, maartje is later pas samen met debrah brenda gaanv erzorgen.Citaat:HOO.. staat Brenda net op t randje van Groessen? Is ze van een iets ouder meisje? En reed/rijd ze altijd met slof?
geen idee, ligt wel een slof, maar wij hebben haar nooit met slof gereden. euh, ja die mensen waarvan ze is hebben idd een oudere dochter, geen idee of je die bedoelt.
en die mensen zijn harstikke aardig hoor !
El_Beauty schreef:Ik ken wel een paar mensen die hier op gereageerd hebben..
zoals : madelon en haar zusje
Meer ben ik er toch nog niet tegen gekomen jammer ook dat alle profielen niet zijn ingevuld zodat je even kan rond neuzen
Als jullie je geroepen voelen mag je email adressen hier neer
zetten om in contact te komen met andere bokeers van deze post...
Citaat:Haha, bedoelde het ook niet dat ze niet aardig zijn, vond ze toen hardstikke aardig!
Ik moest toen wel met slof rijden, dat deden ze altijd zeiden ze. En ze stond in een stal met 4 strootjes, wat ik ook wat minder vond, maar idd aardige mensen
lique schreef:nou en daar ben ik dan.......!!!!
ik heb eigelijk 14 jaar in westervoort gewoont,mn ouders wonen dara nog steeds,ik heb altijd op de vossenberg gereden daar ook mijn ponys gehad...ik woon nu in steenwijk,maar kom zeker 3 keer in de maand die kant op!!!!!ik heb nu twee paarden nrps en nummer 3 is in aantocht!!!!ik vond de vossenberg helemaal geweldig terminste vooradt ze gingen verhuizen na groessen,ik heb ook nog in een ver verleden op de lantsmaat gereden ,voor vragen pb me maar!!!1