1 Oudehinken 2 Desiree 3 Wendy 4 Pluizebol 5 Nouks 6 Pearl_tje 7 Nanka 8 Dennis 9 Zidaantje Heb ik dat zo goed?
Oh btw, als er nog meer mensen mee willen, kan ik dat morgen of vrijdag eventueel nog doorgeven (Dan moet ik werken). Maarrrr ik weet niet hoe druk het wordt...
laat het maar zo zidaantje. Alleen nouks gaat niet mee. Ik weet niet zeker of dennis mee gaat maar hij vond het wel een heel leuk idee en had intresse. heb hem een pm terug gestuurd en verwacht daar vanavond of morgen reactie op.
Ik heb een zeer vervelende mededeling! Ik kan morgen helaas niet mee! Kreeg gister avond een telefoontje van mijn ouders en die hebben als verassing voor ons allemaal voor a.s. zondag een restaurant gereserveert om hun trouwdag te vieren. En daar kan ik natuurlijk moeilijk nee tegen zeggen, aangezien we met de gehele familie gaan.
Blijven er niet veel over he! Maar ik was wel optijd met afzeggen, ik had ook nog niet cker gezegd dat ik meeging dus... Maar dat is niet leuk nee als je hebt gezegd dat je gaat en dan afzeggen..
Ik durf het bijna niet te zeggen hoor maar ik kan ook niet mee. Moet extra werken omdat mijn collega nog steeds ziek is. Ik slaap tot ongeveer 19.00 uur ivm nachtdienst (normaal tot ongeveer 18.00 maar ben al veel te laat nu) en moet dan naar stal om de benen van mijn pony te doen ivm mok. Dan als de wiedeweer in de douche, ontbijten en naar het werk. Daar gaat echt geen retourtje geesteren passen. Ik had al bedacht wat ik zou eten
Volgens mij blijft dan over; oudehinken desiree wendy zidaantje
het spijt me echt maar kan er niet aan doen. Ik ga nu naar bed en wens diegene die nog wel gaan veel plezier. Ik zal aan jullie denken als ik aan mijn schaaltje yoghurt zit.
Mag ik trouwens even zeggen dat ik het eigenlijk geen stijl vind om dingen op deze manier af te zeggen?
Moet ik mij aangesproken voelen? Sorry hoor ik zeg gewoon netjes af omdat ik niet kan. Of ben jij van mening dat ik tekst en uitleg moet geven over hoe en waarom ik niet kan????
Het is alleen blijkbaar nogal lastig om iets te organiseren. Er zijn 4 pogingen gedaan. De rit ging niet door, borrelen ging niet door. De twee keer uit eten zegt de helft af... ik begin me af te vragen of het wel de moeite is om te proberen iets te organiseren.
Ik heb trouwens net even de route uitgezocht.... Hmm, ik weet niet of ik het wel een fijn idee vind om dit in mijn eentje te rijden in het donker. Mensen die er al eens eerder zijn geweest... kunnen jullie me wat meer uitleg geven over de route? Is het vanaf de weg goed te zien bijvoorbeeld?
Zal ik even bellen naar Ribhouse om te zeggen dat we met zn vieren komen? Met zn vieren aan een tafel van negen is natuurlijk ook niet de bedoeling....