laatste nieuws
*Mamma van Berkel en Pim willen wel naar Markelo rijden, het meeten kan doorgaan. Maar dan zonder zee.
van onze verslaggeefster, Sassenheim, Vanmiddag omstreeks het avondeten kon Pim melden dat hij en Astrid bereid waren om in de februarievakantie, of hoe je het ook noemt, naar Rijssen te rijden. Dit in verband met een meeting van het lamoentopic. Zij zouden namelijk met zijn allen naar het strand gaan, alleen ging dat niet door. Het werd een beetje vroeg en duur. Gezien Fenna en Iris zo eigenwijs zijn dat ze toch willen meeten en zin hadden in een buitenrit gingen zij plannen maken. Wat allemaal nergens in uit liep, tot dat dus bekend werd dat er heen gereden kon worden. 
Wanneer nu weer?
De vrijdag in de vakantie, als het goed is de 23e februarie (Fenn is niet zo goed met datums, dus dit kan anders zijn
). Dat is zeg maar de enige dag dat we erheen kunnen, gebracht. Hoelaat enzo, nou ja. Misschien rijden we ook nog een les mee, dus rond een uur of elf op het lamoen?
Wie?
Iris
Ik
We hopen op Tessel? (ja, jij mag leiding spelen?) (geen stage of school heb je dan toch?)
We hopen op Annemarie (kan niet verzinnen waarom niet)
Marianne kan vast ook mee?
Marjolein misschien?
Wie weet ik dus nog niet. Dus melden als we nog willen.
problemen
Als het nou opeens vriest. Zou dan een van jullie 's ochtends kunnen bellen? Volgens mij heeft iedereen mobiel. Verder tja, als het weer is dat we niet naar buiten kunnen sowieso. Dan komen we niet helemaal die kant op.
We moeten Jeanet nog even bellen of het kan en of we kunnen meerijden met de les.
Wat voor chaffeurs?
Wat is leuk in de buurt voor de Chaffeurs? Wandelen is misschien oké, alleen niet als het per ongeluk heel koud is of regent en niet de hele dag. Dus tips en tricks?
Maar als het goed is kunnen we wel buitenrijden en ik reserveer Mirthe alvast