Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LauraMc schreef:Kan het miss 2/3 weken eerder? Precies rond die datum is Strássa uitgerekend..
LauraMc schreef:Hmm, oliebol.. Dan weet ik niet of het gaat lukken met Strássa.. dan moet ik Tróstan meenemen maar dan heeft Noppes geen paard. Naja, we zien nog even, zullen we over 2 week de datum afspreken?
Mietje schreef:Ja idd.. Dilemma dilemma..
Als iedereen nou even VOOOOOOOR 24 januari doorgeeft welke week ie liever heeft..
21 tm 28 juli
28 juli tm 4 augustus
4 tm 11 augustus
Meer mogelijkheden zijn er dus niet.. ivm de verschillende vakanties..
ALLEMAAL EVEN STEMMEN DAN!
Noppes schreef:Hmm ik meld me bij deze af.
Het leek me echt onwijs uber maar het gaat toch allemaal niet lukken.
Ten eerste heb ik hoogstwaarschijnlijk geen paard, en ik heb geen idee wanneer ik zou kunnen zeggen of ik het kan betalen.
Dus helaas..
Jullie in iedergeval heel veel plezier gewenst
LauraMc schreef:Andere data zijn onmogelijk? Beetje poedersuiker als het veulen wordt geboren als ik er niet ben..
Noppes schreef:Hmm ik meld me bij deze af.
Het leek me echt onwijs uber maar het gaat toch allemaal niet lukken.
Ten eerste heb ik hoogstwaarschijnlijk geen paard, en ik heb geen idee wanneer ik zou kunnen zeggen of ik het kan betalen.
Dus helaas..
Jullie in iedergeval heel veel plezier gewenst
LauraMc schreef:Ik weet dus niet of ik mee kan.. Kijk, Strássa is in die weken hoogdrachtig en ik wil absoluut bij de geboorte zijn, of in ieder geval diezelfde dag.. Ik loop het risico dat ik er niet bij ben als ik meega
Mietje schreef:Wanneer is ze uitgerekend dan? Je zei dat ze tussen 14 en 21 juli uitgerekend was..
Dus dan zou 28 tot 4 opzich wel kunnen met t paard van je vader toch?![]()
Of zeg ik nou iets heel stoms?
Ik stem nog niet! Wacht de rest nog even af enzoMij maakt het eigenlijk toch geen flikker uit
Lynn, of juist later, dan kan ze mss met t paard van dr vader, én is ze bij de geboorte
Talisa schreef:*moet alleen met geld regelen enzo![]()
Paaaaaaaappie