Heranda schreef:Dan hebben we in ieder geval 1 fotograaf![]()
tuurlijk mevrouw, tot uw dienst mevrouw

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heranda schreef:Dan hebben we in ieder geval 1 fotograaf![]()
Ntlie_ schreef:Enne Marieke wil je foto's maken met mijn digi?Als jij fotograaf bent.
Heranda schreef:We komen niet terug bij de camping, alleen ik zelf. We splitsen op een gegeven moment en dan rijden alleen Herman en ik naar de camping
Marjon, dat red je makkelijk dan!
Dan kom je zeker geen chocomel drinken etc.?
Lotje85 schreef:Uhm sorry dat ik nog ff stoor, maar op welke dag ist nou? 27 december?
Heranda schreef:
Hopelijk gaan er nog wel wat meer mee...
Citaat:Zeeuwen kerstrit!
Om 13:00 verzamelen bij Herman (minicamping Jobse). Dan gaan we ongeveer 1½ uur rijden en dan gaan we lekker veel stappen, evt. een drafje. Iedereen verplicht in kerststijl, dus met kerstmutsen etc.Als je met cap rijdt, versier dan gewoon je paard! Maak er gewoon wat leuks van
na afloop kunnen we, als alle paarden weer thuis zijn, bij Herman nog warme chocomel drinken met wat lekkers erbij!
Deelnemers:
1. Miranda - Herman
2. Nathalie - Katinka
3. Ersilia - Widia
4. Marjon - Andy
Onder voorbehoud:
5. Marieke - Stalen Ros, de woeste Shetlandhengst Rakker
6. Daphne - Tiara
Citaat:Zeeuwen kerstrit!
Om 13:00 verzamelen bij Herman (minicamping Jobse). Dan gaan we ongeveer 1½ uur rijden en dan gaan we lekker veel stappen, evt. een drafje. Iedereen verplicht in kerststijl, dus met kerstmutsen etc.Als je met cap rijdt, versier dan gewoon je paard! Maak er gewoon wat leuks van
na afloop kunnen we, als alle paarden weer thuis zijn, bij Herman nog warme chocomel drinken met wat lekkers erbij!
Deelnemers:
1. Miranda - Herman
2. Nathalie - Katinka
3. Ersilia - Widia
4. Marjon - Andy
Onder voorbehoud:
5. Marieke - Stalen Ros, de woeste Shetlandhengst Rakker
6. Daphne - Tiara
7. Kayleigh - Bonita