Veenendalers meeting

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Veenendalers meeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 00:38

Ga je nu Mierenn*uken over naam van de meeting?

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 00:38

Cinnepin schreef:
nee maar dan allegra ook niet mee mogen, die kwam daar ook niet meer vanwege een ban, ik vind niet dat je onderscheid moet maken, een bokker is een bokker, en anders moet je het geen bokt meeting noemen maar mensen uit veenendaal die wlekom zijn ofzoiets Haha!

....

Allegra is een bokker die wij allemaal kennen, ban of niet. Het is iemand die (iig eerst) in het Veenendalers topic kwam. En jouw vriendje niet. Dat bedoel ik.
Maar misschien vindt Sab het uiteindelijk wel OK dat vriendjes mee mogen, dat merk je toch vanzelf?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 00:41

ja en laat je nou net een meeting hebben om elkaar te LEREN KENNEN.
maargoed als er onderscheid wordt gemaakt tussen bokkers vind ik dat jammer en trek ik me alsnog terug. als de ene bokker wel mag komen en de andere niet vind ik het al nie leuk meer

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 00:42

Cinnepin schreef:
ja en laat je nou net een meeting hebben om elkaar te LEREN KENNEN.
maargoed als er onderscheid wordt gemaakt tussen bokkers vind ik dat jammer en trek ik me alsnog terug. als de ene bokker wel mag komen en de andere niet vind ik het al nie leuk meer

Sja, je kan ook afwachten wat er wordt besloten..is nu toch nog niet duidelijk?
Maar tis je eigen beslissing. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 00:42

Jouw eigen keuze.. nogmaals het is op vrijwillige basis.. niemand dwingt je om mee te gaan..
Wil je niet mee? Prima schrap ik je bij deze officieel van de lijst.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 00:43

[***] schreef:
Maak wel een lijstje weer:

Gaan mee:

-Dwaallicht
-EsziiY
-n_atas
-Love_Lantje
-Venissa
-
-

Misschien:

-Natasja
-LimaGentle
-Sammiej
-Margot_VH
-

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 00:44

ik snap het probleem niet.. waarom zou allegra niet mee mogen terwijl die hier op bokt toch al aardig wat berichten heeft getypt.. kan je me dat uitleggen?? of is er een andere reden dat je haar niet mee wilt???

is gewoon een vraag.. dus niet gelijk in de verdediging... Knipoog

Anoniem

daarom als hij netjes mee mag ga ik ook wel hoor, als hij niet mee mag niet. Hij is dan wel mijn vriend maar hij heeft een bokt account Lachen dus een bokker uit deze buurt. En er staat nergens in debgeinpost dat het iemand uit Veenendaaltopic moet zijn, daar kwam Limagentle ook niet dus mag die ook niet mee dan Lachen snap je wat ik bedoel?

Mossel

ik vindt gewoon dat alle veenendaalse bokkers recht hebben om mee te mogen ongeacht of diegene nou wel of niet in het veenendaal topic kwam veenendalers is veenendaler toch??

Anoniem

het gaat niet om allegra persoonlijk, het gaat erom waarom iemand die hier ook minder komt niet en iemand die hier vanwege een ban niet meer komt wel?

Sammiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 00:45

Dit topic loopt alweer lekker.
Hoop onzin terwijl nog niks beslist is, jammer..

Ik kan overigens op de zeker lijst Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 00:46

Cinnepin begin aub geen discussie! Jij geeft voor de 2e keer aan dat je niet mee wil. PRIMA! wij respecteren dat..Je standpunt is duidelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 00:46

Margot_VH schreef:
ik vindt gewoon dat alle veenendaalse bokkers recht hebben om mee te mogen ongeacht of diegene nou wel of niet in het veenendaal topic kwam veenendalers is veenendaler toch??

dat vind ik dus ook, en probeerde ik ook te zeggen! Lachen
Maar als hij niet mee mag omdat het niet zo'n actieve bokker is en niet in Veenendaaltopic kwam zal ik ook tegen Love_lantje en kellieeh zeggen dat ze niet gewenst zijn

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 00:47

zo gaat dat toch altijd bij de veenendalers Haha! haha maarja ik blijf bij me post hierboven

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 00:49

Sammiej schreef:
Dit topic loopt alweer lekker.
Hoop onzin terwijl nog niks beslist is, jammer..

Ik kan overigens op de zeker lijst Lachen

Heej leuk Sam Haha! gezellig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 00:49

@ Margot.. Ik vroeg je om geen discussie aan te gaan..
Jij geeft te kennen dat je niet meegaat met de meeting dus ik zie geen reden voor jou om in dit topic te blijven hangen.. Zou je AUB zo vriendelijke willen zijn discussies ergens anders voort te zetten? bij voorbaat dank!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 00:50

[***] schreef:
[***] schreef:
Maak wel een lijstje weer:

Gaan mee:

-Dwaallicht
-EsziiY
-n_atas
-Love_Lantje
-Venissa
-Sammiej
-

Misschien:

-Natasja
-LimaGentle
-Margot_VH
-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 00:50

ik wil helemaal geen discussie voeren, ik wil alleen duidelijkheid waarom mijn vriend ( als oud bokker en soms meelezer met mij ) niet mee zou mogen? En andere oudbokeers wel. Dan is er weer meiden onder elkaar, ook prima, maar das dan weer banketstaaf tegenover andere mannelijke bokkers,Dan krijg ik het idee dat jullie hem gewoon niet mee willen hebben snap je?

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 00:51

Cinnepin schreef:
ik wil helemaal geen discussie voeren, ik wil alleen duidelijkheid waarom mijn vriend ( als oud bokker en soms meelezer met mij ) niet mee zou mogen? En andere oudbokeers wel. Dan is er weer meiden onder elkaar, ook prima, maar das dan weer banketstaaf tegenover andere mannelijke bokkers,Dan krijg ik het idee dat jullie hem gewoon niet mee willen hebben snap je?

ik snap niet wat je probleem is??
je gaat niet mee.. maar je gaat er wel over door??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 00:52

Moderatoropmerking:
Zoals ik al zei, niet muggenziften, mierenneuken of emmeren over kleine dingetjes. Ik wil jullie oprecht een kans geven, maar jullie ontnemen me de moed wel zo. Ik stuur bij, ik ga even weg, en gelijk wordt er weer gemeut.

Cinnepin, stel je niet zo aan. Sorry dat ik het zo zeg, maar laat je persoonlijke frustraties hierbuiten en wees de wijste. Als jij het niet eens bent met de gang van zaken in een meet, klaar, dan ga je niet mee, en laat je het de rest uitzoeken en naar eigen believen doen. Zo simpel is het werkelijk Ja

Als jij het oneens bent met wie er wel of niet meegaat, om eerlijk te zijn heb ik persoonlijk het idee dat jij daar niet zoveel mee te maken hebt. Dit topic is opgestart door [***], iemand uit het andere kamp om het zo te zeggen. Jullie slaan elkaar al maanden, onderhand jaren virtueel de hersens in. Dus waarom zou je met zulke mensen wíllen meeten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 00:53

waarom ik mee wil is omdat er ook mensen meegaan waar ik het WEL mee kan vinden Knipoog

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 00:53

Cinnepin schreef:

Even zonder banketstaaf te willen doen, maar wat er nou zo gek aan als je aanhang misschien niet mee mag?
En dan zal het om alle aanhang gaan die thuis moet blijven, niet alleen die van jou.Dus niks persoonlijks.Er is nog niet eens iets besloten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 00:54

en zou het jammer vinden dat mijn vriend niet mee mag alleen omdat het mijn vriend is....terwijl hij toch ook gewoon een bokker is??

@ dwaallicht, ik snap dat aanhang misschien thuis blijft, maar in mijn geval is mijn mannetje een bokker

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 00:55

Lieve mensen, we zijn allemaal volwassen! Laten we het nu ontopic houden!
Verder hou ik me er buiten, maar het zou zonde zijn als het topic gesloten zou worden! Want de meeting op een andere manier voortzetten heeft niet veel nut! Want we hebben bv elkaars mail niet!
Zou dus zonde zijn als het topic gesloten wordt! Vecht het uit via pm (zoals het al meerdere malen is aangegeven, want het wordt voor meerdere mensen verpest!)

En als het zo al gaat in een meetingtopic, dan komt er helemaal geen Veenendalers topic! Dus meiden houd je in! Pm knop is nix voor nix uitgevonden Knipoog

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 00:55

[***] schreef:
@ Margot.. Ik vroeg je om geen discussie aan te gaan..
Jij geeft te kennen dat je niet meegaat met de meeting dus ik zie geen reden voor jou om in dit topic te blijven hangen.. Zou je AUB zo vriendelijke willen zijn discussies ergens anders voort te zetten? bij voorbaat dank!

pardon ik weet niet hoor volgens mij had ik net gezegt dat ik misschien mee ging en ik ga geen discussie aan ik geef mijn mening en dat mag in dit land