Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cinnepin schreef:nee maar dan allegra ook niet mee mogen, die kwam daar ook niet meer vanwege een ban, ik vind niet dat je onderscheid moet maken, een bokker is een bokker, en anders moet je het geen bokt meeting noemen maar mensen uit veenendaal die wlekom zijn ofzoiets
Cinnepin schreef:ja en laat je nou net een meeting hebben om elkaar te LEREN KENNEN.
maargoed als er onderscheid wordt gemaakt tussen bokkers vind ik dat jammer en trek ik me alsnog terug. als de ene bokker wel mag komen en de andere niet vind ik het al nie leuk meer
[***] schreef:Maak wel een lijstje weer:
Gaan mee:
-Dwaallicht
-EsziiY
-n_atas
-Love_Lantje
-Venissa
-
-
Misschien:
-Natasja
-LimaGentle
-Sammiej
-Margot_VH
-
Margot_VH schreef:ik vindt gewoon dat alle veenendaalse bokkers recht hebben om mee te mogen ongeacht of diegene nou wel of niet in het veenendaal topic kwam veenendalers is veenendaler toch??
Sammiej schreef:Dit topic loopt alweer lekker.
Hoop onzin terwijl nog niks beslist is, jammer..
Ik kan overigens op de zeker lijst
[***] schreef:[***] schreef:Maak wel een lijstje weer:
Gaan mee:
-Dwaallicht
-EsziiY
-n_atas
-Love_Lantje
-Venissa
-Sammiej
-
Misschien:
-Natasja
-LimaGentle
-Margot_VH
-
Cinnepin schreef:ik wil helemaal geen discussie voeren, ik wil alleen duidelijkheid waarom mijn vriend ( als oud bokker en soms meelezer met mij ) niet mee zou mogen? En andere oudbokeers wel. Dan is er weer meiden onder elkaar, ook prima, maar das dan weer banketstaaf tegenover andere mannelijke bokkers,Dan krijg ik het idee dat jullie hem gewoon niet mee willen hebben snap je?
Cinnepin schreef:ik wil helemaal geen discussie voeren, ik wil alleen duidelijkheid waarom mijn vriend ( als oud bokker en soms meelezer met mij ) niet mee zou mogen? En andere oudbokeers wel. Dan is er weer meiden onder elkaar, ook prima, maar das dan weer banketstaaf tegenover andere mannelijke bokkers,Dan krijg ik het idee dat jullie hem gewoon niet mee willen hebben snap je?
[***] schreef:@ Margot.. Ik vroeg je om geen discussie aan te gaan..
Jij geeft te kennen dat je niet meegaat met de meeting dus ik zie geen reden voor jou om in dit topic te blijven hangen.. Zou je AUB zo vriendelijke willen zijn discussies ergens anders voort te zetten? bij voorbaat dank!