lootjes trekken is goed idee! Want anders gaat iedereen samenhangen enzo

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kellyy schreef:En 1 januarie of 8 januarie?
krissie1985 schreef:Zou ik ook mee mogen rijden... als ik kan op die datum dat jullie hebben bedacht.. want ik moet om weekend werken..
6 januari zou ik wel kunnen en 20/21 januari kan ook wel...
Maarja moet ik alleen nog een een persoon regelen die mij weg kan brengen..(maarja dan moet ik eerst een datum hebben, als ik tenmisten mee mag rijden...)
Smeejj schreef:Maar weet je wat ik denk, een puzzelrit is nogal een boel organisatiewerk, zeker als er best veel mensen meegaan.
Dan kun je toch niet al over 3 weken gaan plannen?
LadyF schreef:krissie1985 schreef:Zou ik ook mee mogen rijden... als ik kan op die datum dat jullie hebben bedacht.. want ik moet om weekend werken..
6 januari zou ik wel kunnen en 20/21 januari kan ook wel...
Maarja moet ik alleen nog een een persoon regelen die mij weg kan brengen..(maarja dan moet ik eerst een datum hebben, als ik tenmisten mee mag rijden...)
Ja leuk Krista!!
Hopen dat iemand je weg wil brengen!!
Jammer dat een van ons geen 2-paards heeft.. konden we samen gaan!
Smeejj schreef:Hahahaha mensen bij mij op stal gaan op een boktrit met mensen die ze niet kennen zonder mij, nee juist.
Ik wil trouwens echt niet de zeikerd uithangen, maar is het wel handig om een puzzelrit etc te plannen midden in de winter? Als het sneeuwt/vriest/hagelt, gaat niemand natuurlijk gezellig een drafwedstrijdje houden. Tenzij je graag je paard kreupel ziet.. Net zoals draven over heuveltjes, als het glad is kan dat niet..
Maargoed dat zal ik dan wel weer zijn.
Smeejj schreef:Maar laat maar, veel plezier, ik ga hier verder geen tijd meer in steken. Ik hoop wel dat jullie nu snappen waarom er de vorige Deventerrit maar 5 mensen waren.