kekaro schreef:8 9 en 10 juni, in mijn agenda is het nog leeg
beter

ik ga dan wel 8terin rijden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kekaro schreef:8 9 en 10 juni, in mijn agenda is het nog leeg
loon_corr schreef:Ambertjee_ schreef:En de meivakantie ?
veel plezier !
in je eentje is het vast wel gezellig..
in de kerstvakantie dan?
Ambertjee_ schreef:loon_corr schreef:
veel plezier !
in je eentje is het vast wel gezellig..
in de kerstvakantie dan?
héél leuke opmerking hor
dus jij bent ook tegen mij, jaafijn hoor !
xoxsannexox schreef:Wat bedoelen jullie met besloten?:D
Fryaa schreef:Heey , ik wil me ermee bedoelen en het is ook niet aanvallend bedoeld , maar waarom zeg je gelijk dat amber dan waarschijnlijk in groep 3 komt ? en daarna dat je niet eens weet hoe iedereen rijd ? Omdat ze jong is ? maar dat heeft er verder niks mee te maken , en als amber gewoon iets voorsteld dan is het gelijk , nee dan ga je alleen . Ze is wel de starter van het topic hoor ! maarja.
xoxsannexox schreef:Speciaal voor mensen met een haflinger? Of wat anders?:)
Fryaa schreef:Heey , ik wil me er niet mee bemoeien en het is ook niet aanvallend bedoeld , maar waarom zeg je gelijk dat amber dan waarschijnlijk in groep 3 komt ? en daarna dat je niet eens weet hoe iedereen rijd ? Omdat ze jong is ? maar dat heeft er verder niks mee te maken , en als amber gewoon iets voorsteld dan is het gelijk , nee dan ga je alleen . Ze is wel de starter van het topic hoor ! maarja.
suusiejj schreef:kekaro schreef:westernweekend:
Weekend 1. 20 tm 22 april
Weekend 2. 11 tm 13 mei
Weekend 3. 8 tm 10 juni
185 euro incl. eten en drinken.
het is vanaf 17 jaar (heb geen idee of iedereen van het groepje dat nu is overgebleven daar boven zit ?!)
DAN IS ASRA INGEREDEN
april word ie 3 maar heb ik er al opgestapt enz, dus kent ie al eenpaar dingen
dan hebben we mei nog
en dan pas juni
Ambertjee_ schreef:Fryaa schreef:Heey , ik wil me ermee bedoelen en het is ook niet aanvallend bedoeld , maar waarom zeg je gelijk dat amber dan waarschijnlijk in groep 3 komt ? en daarna dat je niet eens weet hoe iedereen rijd ? Omdat ze jong is ? maar dat heeft er verder niks mee te maken , en als amber gewoon iets voorsteld dan is het gelijk , nee dan ga je alleen . Ze is wel de starter van het topic hoor ! maarja.
AMEN
Fryaa schreef:Dit zei ik uitmezelf .
Fryaa schreef:Fryaa schreef:Heey , ik wil me er niet mee bemoeien en het is ook niet aanvallend bedoeld , maar waarom zeg je gelijk dat amber dan waarschijnlijk in groep 3 komt ? en daarna dat je niet eens weet hoe iedereen rijd ? Omdat ze jong is ? maar dat heeft er verder niks mee te maken , en als amber gewoon iets voorsteld dan is het gelijk , nee dan ga je alleen . Ze is wel de starter van het topic hoor ! maarja.
?
Fryaa schreef:Ik heb het ook niet over de meeting togik zeg gewoon me mening.
Anseltje schreef:Fryaa schreef:Ik heb het ook niet over de meeting togik zeg gewoon me mening.
Ja, en jou mening hoort hier niet in het topic thuis!!
Dit gaat over een meeting.. Niet over JOU mening!
suusiejj schreef:kekaro schreef:8 9 en 10 juni, in mijn agenda is het nog leeg
beter![]()
ik ga dan wel 8terin rijden
Fryaa schreef:Heey , ik wil me er niet mee bemoeien en het is ook niet aanvallend bedoeld , maar waarom zeg je gelijk dat amber dan waarschijnlijk in groep 3 komt ? en daarna dat je niet eens weet hoe iedereen rijd ? Omdat ze jong is ? maar dat heeft er verder niks mee te maken , en als amber gewoon iets voorsteld dan is het gelijk , nee dan ga je alleen . Ze is wel de starter van het topic hoor ! maarja.
Kyrseltje schreef:
heheeee ik ben pas 13
Anseltje schreef:MENSEN MENSEN MENSEN!!
ik kan ook mee
*als t van mn pa mag tminste
Maar waar is dat haflingerkamp ergens?? (of heb ik er overheen gelezen)