Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Picassox schreef:1. borrie01
2. nefertete (marja met eke)
3. LadyF
4. Penny, de enige echte.
5. Rachel (weet nog niet of ik echt mee kan, kan zijn dat ik zondag moet werken maar dat weet ik binnekort wel)
6. Linda
7. Zillah op Miran![]()
dan is er niks aan de hand. Achterop fokt ze zich namelijk heel erg op en kan ze alleen nog maar in passage mee
of ik wordt gelanceerd. Voorop is ze erg braaf, minder sterk als Misty dus als we dan gaan galopperen heb ik teminste een pony die ik wat beter bij me kan houden, en t tempo van haar kan ik ook wat beter omlaag krijgen. Picassox schreef:Maar Rachel, ik heb eigenlijk geen zin halsbrekende toeren uit te halen om jou voorop te laten lopen.
Zoals ik al zei, ik kap ermee als ik denk dat het niets is. Dan ga ik jullie wel uitzwaaien en opwachten, want de vorige keer ging het niet goed.
Picassox schreef:Maar Rachel, ik heb eigenlijk geen zin halsbrekende toeren uit te halen om jou voorop te laten lopen.
Zoals ik al zei, ik kap ermee als ik denk dat het niets is. Dan ga ik jullie wel uitzwaaien en opwachten, want de vorige keer ging het niet goed.
misschien t langzaamste paard er naast zodat ik weet welk tempo ik aan moet houden. Miran is voor mij makkelijker te rijden, Misty heeft nou eenmaal een vlot tempo maar daar kan ik ook weinig aan doen die heeft gewoon zin om te lopen, ik heb helaas geen tijd om d'r nog vaker te rijden. Miran kan ik makkelijk bij me houden maar dan moet je niet weer ergens stil gaan staan en ineens op ons af galopperen want dan houd ik haar echt niet meer. LadyF schreef:Picasso kent de weg toch ook?
in t andere deel van t bos heb je weer betere paden voor een galopje maar daar zit je weer zo snel bij wegen in de buurt. Ga volgende week wel eens even een route uitzoeken met brede paden
neem de snoei schaar mee voor de zekerheid
.
. Ik kan Misty wel bij me houden maar vergeleken met Miran is ze zoveel sterker en drukker.
bij ons heb je echt zo'n lang en breed pad om eens goed de beentjes te strekken
of voor een normaal galopje....
.
als t goed is dezelfde als die Linda op had bij Umi. Als ik dan op een van de pony's mee ga dan kan ik dat zadel mooi gebruiken voor t buiten rijden
elmiran schreef:bij ons heb je echt zo'n lang en breed pad om eens goed de beentjes te strekken
of voor een normaal galopje....
maar we zien wel als er nog meer mensen zijn die het eens willen proberen
doe ik ook mee.