Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LilianR schreef:Uhm nu schiet het me weer te binnen ongeveer! We kwamen idd langs de woonboulevard! Marielle, wij rijden dus samen? Oja, we zouden nog wel 06 nummers uitwisselen met zn alle, als er iemand verdwaald haha. Er hebben trouwens weinig mensen gereageerd... we hadden een lijst met 20 pers. en ik heb het idee dat er nu hooguit 5 meegaan. Gaat bijv. Hanna nog mee, Anouska of iemand anders van de lijst???
El_vis schreef:LilianR schreef:Uhm nu schiet het me weer te binnen ongeveer! We kwamen idd langs de woonboulevard! Marielle, wij rijden dus samen? Oja, we zouden nog wel 06 nummers uitwisselen met zn alle, als er iemand verdwaald haha. Er hebben trouwens weinig mensen gereageerd... we hadden een lijst met 20 pers. en ik heb het idee dat er nu hooguit 5 meegaan. Gaat bijv. Hanna nog mee, Anouska of iemand anders van de lijst???
maar lilian met samenrijden bedoelde je dus samen erheen lopen he? (effen checken)
Yonker schreef:ik kan helaas niet maarja volgende keer beter enne marielle we gaan nog wel een keer met z'n tweetjes
LilianR schreef:Yonker schreef:ik kan helaas niet maarja volgende keer beter enne marielle we gaan nog wel een keer met z'n tweetjes
Mag ik dan ook mee?![]()
Hehe alle pb's zijn verzonden... El_visjammer!