Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en nog wel 's achteruit wil trappen als er een 'vreemde pony' achter haar loopt,maar ze kan erg goed opschieten met mijn hafl. dus dan kunnen wij wel achteraan lopen,dan gaat 't wel goed haha! 

Bij Fury staat een mini-shet die ik dus ook verzorg enzo, Coco. Coco is een mini-shet, dat zegt genoeg denk ik? Ontdeugend, irritant, lief, enz haha. Met hem kan je ook alles doen (zwem er ook wel mee).
Ik verzorg ook nog een shetlander (nouja verzorg... schiet er nogal bij in). Maar dat is mijn maatje
Daar heb ik op leren rijden.
haha
anita_Sab schreef:hey ilona hoeveel paarden kunnen we daar eigenlijk huren want het word nu toch al een behoorlijk grote groep en het zou niet leuk zijn als er straks mensen niet meekunnen omdat daar ziet zoveel paarden te huur zijn
.
. Tenminste er staan wel genoeg! Volgens mij kan 10 geen probleem zijn. Ik wacht nog af of ik mee ga of niet.anita_Sab schreef:hey ilona hoeveel paarden kunnen we daar eigenlijk huren want het word nu toch al een behoorlijk grote groep en het zou niet leuk zijn als er straks mensen niet meekunnen omdat daar ziet zoveel paarden te huur zijn
Maar paard gebrek lijkt me niet het probleem hoor!
.

fanny_loverr schreef:ik moet iig nog even met mijn moeder overleggen, en nog even kijken welke datum mij het beste uitkomt.
24e is de meeting dan neem ik aan? aangezien daar de meeste stemmen voor zijn.
ik vraag nienke (shettie) ook wel of het haar leuk lijkt.
btw. hoe duur is het huren van een paardje dan?