Ik ben eigenlijk nog steeds op zoek naar iemand die het voor nood over zou kunnen nemen. Probleem is dat mijn ouders niet ervaren genoeg zijn om ze binnen en buiten te doen. Dan lopen ze los in plaats van in de bak.
En ik sta natuurlijk niet op een pensionstal/manege, dus komen ook geen mensen.
Een schep voer erin gaat net door mijn moeder als het niet anders kan.
En daarbij heb ik tijdelijk er nog eentje extra te rijden voor verkoop, die ik ook geen dagen (dat wordt het dan vanwege rooster) kan laten staan. En de andere die ik altijd al rijd is ook te koop, dus wil gewoon nog even van ze genieten zolang het kan).
En ik vind meetingen harstikke leuk hoor, dus daar zit het niet in. Ga morgen nog meeten.
En weekje dat we met kerst vrij hebben waarschijnlijk ook nog ergens. Maar ik snap wel dat ik niet zo enthousiast over komt, komt gewoon puur omdat ik op het moment gewoon een lastige tijd qua paarden heb.
Maar in de winter wordt het steeds lastiger plannen doordat het zo vroeg donker is. Ik kan alleen op de dagen wat doen met de paarden als ik in de middag vrij ben
Mocht ik het nu niet redden moeten we het gewoon een keertje overdoen in de zomer. Dan kan ik veel makkelijker weg.
Maar weten jullie al hoelaat in Utrecht af te spreken, en waar? Want dan pas weet ik of ik het kan redden.
En mochten ze natuurlijk dan verkocht zijn kan ik sowieso meeten, dan heb ik alleen Maybel, die eruit moet.