RZDLover schreef:sexy_back schreef:hahaha ja rzd is goed hgor maken we er een samen!!!
wij maken er wel een van de twee 'buddies' sucre en wentie
haha ja... met het witte laken op de achtergrond....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
RZDLover schreef:sexy_back schreef:hahaha ja rzd is goed hgor maken we er een samen!!!
wij maken er wel een van de twee 'buddies' sucre en wentie
sexy_back schreef:rzdlover schreef:wij maken er wel een van de twee 'buddies' sucre en wentie
haha ja... met het witte laken op de achtergrond....echte 'buddies' hahahahaha
rzdlover schreef:wij maken er wel een van de twee 'buddies' sucre en wentie
Citaat:haha ja... met het witte laken op de achtergrond....echte 'buddies' hahahahaha
wahaha ja was ik nog geeneens op gekomen
sexy_back schreef:nou dat gaat vandaag maar op 1 manier lukken....
dan moet die ongeloofelijk leuke kerel in de bus zitten dat maakt me dag weer een beetje goed...
ik had me verslapen, er was geen brood thuis... miste bijna de bus, die lekkere kerel zat vanochtwend bij een stel sloeries in de buurt en eenmaal vlakbij school was de supermarkt dicht (nog geen brood dus) en na het pinnen wilde ik oversteken en werd ik bijna aangereden door een fiets....
jaja en dan is de dag nog niet eens voorbij.... *zucht*
_Michelle__ schreef:Oooh ik heb ook zo'n dag gehad een tijd geleden.
Eerst flikker ik van de trap af, omdat ik me eigen verslapen had, hadden we geen brood meer, stap ik in de auto hangt 1 van mijn spiegels op half 11, waarschijnlijk er af geslagen door iemand.
Wil ik wegrijden bij het kruispunt rijd er een oude opa op een motor zo de zijkant van mijn auto binnen. Heb daar staan gillen
Rupsje schreef:Hahahahahahahahah geweldig Michelle!
Als het nou nog een lekker ding was... oke..Maar een oude opa.... AAh.. had die man niets (en jij natuurlijk? )