Tsja, als de mensen die komen (ondervoorbehoud dat er meer mensen komen)even zeggen dat ze komen, hebben we tenminste een overzicht
Misschien moeten we maar 5 banen reserveren dan heheMaar wie is er voor doorgaan, en wie is er voor afkappen?
Iemand nog idee of het door gaat en of we gaan?? Ik heb geen reet te doen dus kom maar op. Hoeveel gaat het eigelijk kosten
Omdat ik niks meer erover hoor ga ik er vanuit dat het niet meer door gaat (erg jammer helemaal omdat het al de zoveelste keer is). Hopelijk houden we toch een keertje een meeting
Ik vind het eigenlijk jammer dat we maar met z'n 3en zijn. Ik hoop dat we een keer kunnen afspreken dat er echt wat meer mensen gaan!
Sorry, heb gisteren echt niet meer aan de meeting gedacht en hier gereageerd .. anders was ik wel gekomen
Het vrijgezellen topic meeting onderdeel? Ik praat ook mee in het topic,dus weet niet of ik dan ook mee mag met een meeting mjaa. Komt er uberhaupt nog een meeting?
anders houden we deze toch gewoon open en maken gewoon nieuwe meeting wie volhoud zal winnen hahahaha!