Kom volgend jaar in de voorjaarsvakantie of voor mijn part in de zomer ofzo maar eens langs, dan is het veulen er hopelijk al, en kan je daar mee knuffelen en doen we buitenritje ofzo
in n tent. ken dat? alsof me zomervakantie al niet vol genoeg zit. ik wil ook nog op vakantie hoor! haha helaas kan ik er niet 4-5 man in me kamer persen. twee past nog net hehe
Tent... Ik weet niet of wij onze bungalow tent nog altijd hebben... Zal morgen gelijk vragen! Ik heb wel een caravan voor je (de smurf) en anders dump ik je in de schuur in het stro of hooi, goed? De rest mag gewoon in een bed slapen als ie dat wilt, of op matrassen of op luchtbedden, whatever, plek zat
Als die tent nog leeft (ik weet niet of m'n ma m opgeruimd heeft of niet ) dan past er in totaal 8 man in... Zonder binnentent, in de binnentent past er een stuk of 4-5...
ok, das mooi. ik dacht dat ik nog zo laat online was. maar jij ook nog precies 28 minuten na mij. t aantal minuten over t heel dat ik me laatste bericht hier poste hehe