Je moet beter lezen. Denniz op bokt heeft een kennis en die heeft iets van 80 paarden. Degene die niet over een eigen paard beschikken mogen een paard van hem huren.
Mijn buurman is idd jan Kroeze. Wie heeft er nog meer zoveel paarden hier in de buurt dan. Ik denk dat er ook niet veel meer zijn die er al 20 hebben lopen laat staan 80.
niet helemaal maar dat de huurpaarden er vandaan komen dat had ik wel verwacht en dat sugereerde desiree en ik ook. dus hadden we toch een beetje gelijk.
gezellig dit hierzo .. het maakt niet uit hoe het zit. iedereen krijgt wel te horen waar je heen moet en hoe je er moet komen nog meer mensen die mee gaan?
hieronder even een lijst hoop dat ik niemand mis.. als je niet mee gaat zeg dat dan even ik weet niet wie op een huurpaard gaat en wie niet maar probeer het zogoed mogelijk in te vullen hier de lijst:
*Lissy - eigen paard *juultje - huurpaard *denniz - eigenpaard *noortje - eigen paard *maggy - ?? *isabel - eigenpaard? *oudehinken? wist nog niet cker toch? *christel-gek - ?? *yorin=ikke - eigenpaard
blijf er even bij wil op zich wel mee maar kan pas een week van te voren zeggen of ik mee kan. waar verzamelen we? als het in haarle is kan ik er op zich wel heen stappen. tenzij ik met iemand mee kan rijden want ik heb geen paardentrailer en auto.