Ik denk niet dat het voor mij iets gaat worden, de 11de ben ik al weg. Ik ben ook nog maar 14, en zie der jonger uit. Vind't wel jammer, vooral omdat ik der bij de vorige meeting ookal niet bij kon zijn.

Maar volgende keer beter?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marionnnn schreef:mensendiemeegaanmetdeNOVmeetinglijstje:
*Marion
*Linda
marionnnn schreef:zullen we met heel nov een bloemetje voor [***] dr ouders kopen?
Citaat:mensendiemeegaanmetdeNOVmeetinglijstje:
*Marion
*Linda
*[***]
[***] schreef:marionnnn schreef:zullen we met heel nov een bloemetje voor elja dr ouders kopen?
Nou, dat hoeft echt niet hoorM'n pa vond het prima zolang ik het maar weer opruimde. Kost hen geen enkele moeite
*Marion
*Linda
*Elja
*Lorette
marionnnn schreef:
Het hoeft ze ook geen moeite te kosten.. Het is gewoon om het idee dat wij, roekeloze NOV'ers, daar mogen slapen met z'n allen..dat is gewoon lief
*Marion
*Linda
*Elja
*Lorette
*Carlijn
[***] schreef:Als jij een matras mee wilt nemen, mag dat ook van mij, maar dat lijkt me niet zo makkelijk in de auto
*Marion
*Linda
*Elja
*Lorette
*Carlijn
*Gerlien
[***] schreef:We zijn al met z'n 6enWanneer zal de startlijst er ongeveer zijn?
[***] schreef:Als we nou eerder wisten dat we gingen meeten, hadden jullie er een briefje bij kunnen doen: Niet later dan 8 uur ivm NOVmeeting.
carlijn83 schreef:[***] schreef:Als we nou eerder wisten dat we gingen meeten, hadden jullie er een briefje bij kunnen doen: Niet later dan 8 uur ivm NOVmeeting.
Hahaha, ik zie die gezichten van t secretariaat daar al voor me "huh"