Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Smeejj schreef:Ja nee daar heeftie zin in, hij moet al 2 keer in de week mee met de trailer. Dit gaat me niet lukken haha.
jentel schreef:ik heb helaas een probleem!![]()
Mijn opa en oma zijn 3 november 55 jaar getrouwd, en als verrassing heeft de familie een dagje uit geregeld!
En je begrijpt het al, het is zondag 5 november!
Ik baal hier echt heel erg van, want ik had zo graag meegewild na bussloo!![]()
Ik heb namelijk afgelopen zondag een ondelinge wedstrijd gehad in holten en daat was dus ook een kleine cross bij(niet te hoog hoor) en ik heb zo ontzettend genoten, ik vond het geweldig en mijn paard ook!
Dus als jullie nog een keer gaan, hoop ik wel mee te kunnen!!
Het spijt me dat ik moet afzeggen maar als ik mijn opa en oma af ga zeggen heb ik echt een probleem..
ondanks wens ik jullie heel veel plezier en maak mooie foto's!!!
jentel schreef:4 november word ook erg moeilijk voor mij.. heeft mijn dochter concour (twente cup) sorry.. ik baal er ook erg van maar kan hier niets aan doen...
kimmie1018 schreef:sorry dat ik het zeg maar kunnen we niet gewoon een andere week doen ? we blijven nu maar met zijn 3en over ! en dan ook langer een topic erover laten lopen ! dat er meer mensen meee kunnen en willen ?
DaisyH schreef:hmmzz.. beetje jammer weer... het wordt wel snel koud inderdaad.. al helemaal op zo'n open plek.
Nouja.. Roep maar wat er gaat gebeuren dan?!?