Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Misser schreef:@_Aise_: dat is inderdaad mijn broertje! En hij is nog steeds bevriend met Hendt. Maar jou ken ik niet, kan ik me iig niet meer herinneren.
Die vriendin is weer wat jaartjes ouder, maar heeft wel op de Regenboog gezeten, haha, ze heet Aukje, was ook een vriendin van Marjolein van Noka.
Yvette ken ik ook nog van de basisschool, die ken je misschien ook? Rijdt ook paard en geeft les. Zit ook op Bokt dacht ik.
DanielleJ schreef:
Aukje ken ik ook (weer via iemand anders) en zie ik regelmatig !
De wereld is echt klein.
MyWishMax schreef:@ Misser; dat d8 ik te herinneren, van die donkere strepen? Kan het mis hebben hoor dat was namelijk toen ze nog gedeeltelijk grijs was
MyWishMax schreef:@ Aise: donkerbruin, of met zwarte manen. Want Cassanove was bruin met zwarte manen en die marloes had bruin haar als ik eht goed heb. Die andere hele donkerbruine pony was Noble Dancer en die marloes heeft blond haar.
MyWishMax schreef:Die pony's zijn misschien mager, maar op Reigersburgh waren ze vaak beetje dikDenk aan Cartouche enzo
(Niet allemaal maar een stel wel
JennS schreef:@Aisa Jip en Whoopi staan er ook nog, Cartouche ook. Sancho Antoine Jolly pff wie hebben we nog meer, die zijn er ook nmog allemaal.
Oja en wie was er ook alweer bij Future geweest? Heb je toevallig foto's gemaakt?
Ik heb een jaar een startkaart gehad op Fuut