Nou, volgens mij had Pauline het vrijdag nog over Mirthe met naar buiten gaan. Ze bokte niet of zo, maar was onwijs druk en wilde er steeds tussenuit vliegen als ik het me goed herinner. Joey scheen ineens weer goed te zijn gegaan buiten ving ik volgens mij ergens op.
ja, ik zou het best willen :p Nee hoor, blijf jij maar lekker zitten.
Iris bedoelde denk ik, dat wij met z'n tweeën nog konden ruilen. Maar weet niet of ik daar zoveel zin in heb. En het stilstaan lijkt me ook niet zo'n topidee...
doe ik denk sowieso wel Tessel, gezien ik ook nog in een les mee ga rijden
Ligt er ook een beetje aan op wie Iris zit of ik wil ruilen. Punckie zou ik wel een keertje leuk vinden, maar ik geloof dat ik gewoon liever op Mirte rijd... (o, en als ze per ongeluk op Vosje beland zeg ik natuurlijk ook geen nee )
Stilstaan wil met Bonita erbij toch ook wel? Zolang je er niet naast, achter of bij in de buurt gaat staan?
Gisteren met buitenrijden hebben we een nieuw carousselpaar ontdekt; Puncky en Joey. We hebben gewoon stukken beugel aan beugel gereden, wat normaal gesproken met caroussel nog niet eens lukt.
hmm.. ik heb niet echt goede ervaringen met bonita en stil staan. Op de trektocht ging het wel, maar het jaar er voor had ze Zoef (met mij erop...) toch mooi door het hek getrapt (dat nog maar half open was). nee, laat die maar doorlopen
Weetje wie ook leuk carousellen kunnen? (jaah, weet je allang natuurlijk) Mirthe en Fiona.
Ik wil best een keertje ruilen hoor, als iemand dat leuk lijkt. Ik heb toen op ponykamp ook wel geruild. Wel een hele overgang, van Wietskes brede rug, naar het smalle lijfje van Jupi (en vooral van mijn relaxte zadel naar een *** zadel
Sommige zadels zitten nogal vervelend ja, maar sommigen vind ik ook wel lekker zitten. Het zadel van m'n vriendin (waar ik laatst gereden had) oee, dat zit hard! Als ik daar een paar uur achter elkaar op moest zitten
Jupiter & PZN zijn toch wel het ultieme carrousselstelletje (mooi scrabblewoord) vind ik.. Op trektocht reed ik altijd op Jupi, met Rosa of Elles erbij op PZN. Jupiter lette dan constant op PZN, als die ergens achter hem liep hield ie telkens met een oortje het stemgeluid van Elles of Rosa in de gaten, zo wist ie waar zijn maatje was
Bonita is idd best te doen met stilstaan, mits er iemand opzit/naaststaat die weet wat ze kan aanrichten en goed afstand houdt
Het zadel waar Zoef opzat vond ik enorm vervelend. Maar sommige andere zadels ook en dan met de trektocht zaten ze er wel heel de dag in... Pfoe, wat was ik blij dat Mirthes zadel best goed zit..