ondank het weer, hebben namenlijk kans dat het niet zo´n mooi weer word, maar zal een mooie afsluiting van het wedstrijdseizoen zijn voor mijn knollie. 2 sep laatste wedstrijd van het jaar! en daarna de volgende dag ff uitwaaien op¨ het strand
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ondank het weer, hebben namenlijk kans dat het niet zo´n mooi weer word, maar zal een mooie afsluiting van het wedstrijdseizoen zijn voor mijn knollie. 2 sep laatste wedstrijd van het jaar! en daarna de volgende dag ff uitwaaien op¨ het strand
als je die nodig hebt 2907HG 

Verosjaak schreef:@ emiliehofs..
niemand meer mee wilalleen Yuri gaat niet mee vanwege haar ervaringen en ze wil niet getuigfe zijn als het fout gaat.. RaQuKa ging toch al niet mee.. En skoderijs ok niet maar haar argument snap ik nietr want dan had ze zich ook niet moeten aanmelden..
en de rest gaat nog wel.. dus niemand is een groot word
@tassie: nou dat ze blijkbaar alles gelzen heb en maar 1 post.. iemand die dit dus al een tijd volgt heeft een account aangemaakt waar niemand haar herkent.. aleen denken we dit..
kan ze ook mee omdat ik haar paard heb gepikt!

ja dat kan ook nog, maarja, vera van verosjaak heb geen goede conditie!
kan wel galopperen maar brandstof is snel op, heeft dan 5 min stap nodig en kan ze weer verder. kijken wel waar we dan heen gaan
en yuri, nog bedankt voor je reactie
het is voor haar een stukkie zwaarder met al die kilo's die ze mee moet zeulen