Ik heb wel een keer 2 meiden gezien die volledig blauw gebodypaint waren... droegen alleen een blauwe string en liepen met iets van Bavaria rond.
Dus nee, ik was het niet. Jammer voor jullie, hadden jullie leuke roddel over me gehad. Maar dat feest ga nu dus niet door.
Ik wil ook wel mee als dat kan natuurlijk hahaamaar wanneer zijn jullie van plan dan? Want vanaf morgen t/m de 23e ben ik er niet Bommen berend, gaan daar ook mensen heen ? Ik wel
overdag naar de paarden of 's avonds? of beide (zoals ik ) hahaatenminste is mijn bedoeling, nu no zien wat er van komt
Bij mij is het altijd 1 van 2. dat paardengedoe vind ik nou niet uitermate boeiend Hebben ze dit jaar ook weer vuurwerk?
Bomen berend(Gr. Ontzet) dan geven wij met voltige een show om 12:00 in het stadspark. wij zijn de gene met een tinker!!
Gaaf dat je mee doet ! Ik denk alleen dat ik er dan nog niet ben, heb ook nog een verjaardag... iig veel succes! Miss kunnen we sowieso een meeting bij bommen berend doen.. ?
Nou foresttravel als k mee kan rijden als je auto hebt wil k wel mee, ben geen groninger or someting...dus weet nie of k welkom ben maargoedFlew hoeveel bokkers wil je aan het end van je leven gemeet hebben joh?
Zou ik ook mee kunnen? De vorige keer zou ik er een organiseren maar niemand kon Ik weet niet zeker of ik mee kan, met vakantie/geld.
Flew schreef:Allemaal. En tuurlijk ben je welkom! Wat lief van je zeg, moe ff vervoer hebben en anders kom ik lopend enig idee wat de plannen zijn om te doen?
oké ik ga wel even opletten of ik jullie zie met de tinker ik heb dat vroeger ook gedaan, maar kan dat niet meer vanwege men enkels best jammer.. sorry voor oftopic reactie