Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
litteltje schreef:iedereen kan.. dus wat maakt het uit!?!
Miriano schreef:litteltje schreef:dan op msn.. kweet allemaal niet meer.. maar wat maakt het uit.. dat het op donderdag staat.. iedereen kan toch?
In topic ook, gisteravond.
litteltje schreef:donderdag dus?
Chrissetje schreef:Maar lieve schatten. Wat doen sommigen moeilijk?!
Flip schreef:ja toen ging het erover maar toen stond eigenlijk alles al vast enzo en ook wie wel en niet mee mochten
Chrissetje schreef:Maar lieve schatten. Wat doen sommigen moeilijk?!
Flip schreef:Chrissetje schreef:Maar lieve schatten. Wat doen sommigen moeilijk?!
ja sorry hoor jij was zeker gevraagt... maar ik vertel je al word er zoiets achter je rug om afgesproken ga je vanzelf wel moeilijk doen maar van mij heb je geen last meer sorry luusje maar ik laat het echt afweten heb er meer als genoeg van
maar ik vind jou nog lief hoor luusje en lotte ook jullie doen tenminste wel lief tegen mij
Flip schreef:Chrissetje schreef:Maar lieve schatten. Wat doen sommigen moeilijk?!
ja sorry hoor jij was zeker gevraagt... maar ik vertel je al word er zoiets achter je rug om afgesproken ga je vanzelf wel moeilijk doen maar van mij heb je geen last meer sorry luusje maar ik laat het echt afweten heb er meer als genoeg van
maar ik vind jou nog lief hoor luusje en lotte ook jullie doen tenminste wel lief tegen mij
Chrissetje schreef:Pff ja ik was maanden geleden al gevraagd, en was het eigenlijk ook allang weer vergeten.
_lucy_ schreef:
En ik dann..
Miriano schreef:Ow, nu ben ik opeens niet meer lief.
*Zucht.
Alsof het allemaal mijn schuld is
Chris heeft zich als het ware "zelf uitgenodigd"
Flip schreef:_lucy_ schreef:
En ik dann..
sorry lucy jou lieft ik ook
Miriano schreef:Back to the meeting