Wie gaat er mee naar Ameland 19 juli???

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 14:57

Overigens hebben Cody en ik net (omdat we allebei momenteel kneusjes zijn) afgesproken op een tandem te gaan, zodat we onze krachten kunnen bundelen! Haha!

marloes-joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 14:58

uhh wil er iemand met mij ook een tandum delen??
Haha!

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 14:59

Wel leuk hoor! Iedereen op een tandem.. dan liggen we straks allemaal met botbreuken en kneusingen over de grond.. Haha! Nog voor we gaan paardrijden *LOL*

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 15:15

Tandems... praat me er niet van...
Nee, ik denk dat ik toch echt voor een gewone fiets ga. Vertrouw ik wat meer.

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-02 17:42

Klinkt weinig hoopvol Kitty
En Marloes, als we nu ook de bagagedrager gebruiken kunnen we met z'n 3-en op de fiets (koopje!! Tong uitsteken ) en dan om de zoveel kilometer afwisselen *LOL* Knipoog

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 17:49

Hé jah.. dat is ook een idee! *LOL* *LOL* Haha! Ik zie het al helemaal voor me! Knipoog
Maar... Marloes krijgt wellicht hier bij mij ook nog het een en ander te verduren Haha!

marloes-joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 18:12

oeps..
trouwens hoelang moeten we fietsen??
dan mag ik wel effe gaan trainen Haha!

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 18:15

Ja jeempie, daar sta ik nu pas bij stil.....
Hoe lang gaan we fietsen...dat is namelijk niet mijn sterkste kant......

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 18:22

Wees gerust... is ook niet mijn sterkste kant.. vraag maar aan Marijke Haha!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-02 19:14

Hoe lang het precies fietsen is dat moet je aan Jantina vragen.
Maar naar Ballum voor de strandrit is het ongeveer een half uur en daarna nog een stuk naar het Oerd, maar ja dan hebben we dus een 'rustpauze' gehad door 2 uur te paardrijden *LOL*
Kom op mensen, jullie kunnen nog 2 weken trainen Tong uitsteken
Ik ben zelf gelukkig wel gewend om te fietsen, naar Aldira heen en terug is ook 12 km en dat fiets ik 4x in de week en da's een eitje.

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 21:28

En Piaffe en Bokkertje (18 en 17 jaar) gaan ook mee!!!!!!!! We wonen vlak bij Holwerd dus komen op de fiets!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 22:49

de blinkert is heel erg leuk daar heb ik ook een buitenrit als begeleiding mee gereden okee m'n halve groep is verongelukt maar dat kwam omdat ik met de stapgroep beginners mee was en de paarden heel erg schrokken en gelijk iedereen ernaast lag.
Doe de groetjes aan meta de eigenaar van Kim met de gele jas.
Ik reed toen op merydante.
Ze gebruikte 'm toen niet voor klanten alleen als begeleidings paard maar dat is echt een vreselijk lief paard.
Meta is geloof ik een nicht van Eduard toch Jantina?
Ze heeft al gevraagd of ik daar niet wil komen werken maar ik ga liever met lottel naar het starnd wedstrijdje houden met jantina *LOL*
Ze hebben daar trouwens heel erg veel Friezen!

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 23:14

Jeuh! Ik heb vrij gekregen, ik ben er zeker weten bij!!!

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 23:15

*LOL*
Ik zie al dat jullie errug veel zin hebben! Ikke nog meer als jullie allemaal bij elkaar, mits dat mogelijk zou zijn Haha!

Ehm... Alleen moeten we even opnieuw brainstormen. Ik denk dat jullie zullen moeten kiezen:
Keuze 1. Draak Isolda tijdens buitenrit
Keuze2. Poepielief schattig Udindetje op Oerd

Ik zit in dubio. Want rijden op een ander paard als je ook op je eigen kan Verward Sja, tegen een rit over het strand kan geen paard het met Isl meten. Ik kan jullie dan vanaf de dijk ophalen met haar, met jullie mee rijden naar de rijstal en vervolgens de twee uurs rit maken.
En durf dan nog eens te zeuren over ver fietsen!!! (zo'n 6 km overigens)
Ikkan eventueel Isolda ook de avond van te voren in Ballum zien te krijgen, dan fiets ik met jullie mee, doen we een kleine omweg,(halve kilometer) maar dan duurt het allemaal weer zo lang met zadelen en na de rit weer terug brengen....

Hmmm.... andere mogelijkheid is gewoon op de fiets met jullie mee, op een of andere stinker de buitenrit maken (oei, klonk dat negatief? Haha! )
en dan op de fiets verder terug naar het Oerd waar we Udinnie kunnen meten.......

Eigelijk vind ik het ook wel leuk om op de vroege boot te stappen en op jullie heenweg met jullie mee te gaan op de boot! Kunnen we alvast rustig kennis maken *LOL*

Ooooohhh.. ik ben een ontzettende twijfeltruus......
We kunnen ook altijd nog een twee-uurs rit gaan maken in Nes Verward
Niet ver fietsen, Isolda kan rustig mee EN we zouden OOK nog naar Udinnie kunnen gaan.........

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 08:51

Ik ga mee naar Ameland, ik ga mee naar Ameland! Cool

Mijn zusje en ik hebben gisteren keihard gevochten Knipoog om de vraag wie er het weekend van 14 juli zou starten, zij of ik. Ik hoopte zij, en dat gaat door! Ik hoef dus zelf niet 15 juli vrij te nemen, kan dus de 19e vrij nemen en dus mee naar Ameland! Party!!

Margaret

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 10:22

aaah, kan helaas niet mee, want wat was ik graag meegegaan. Mijn man en dochter misschien ook wel (met de huifkar....)? zitten dan in Frankrijk vakantie te vieren. Ook leuk, maar toch..... veel plezier en als het bevalt hoop ik op nog een dagje. groetjes Margaret.

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-02 15:31

Jeuh Nienke, Karin en Piaffe en bokkertje gaan ook mee!!!
Jantina, geef jij maar even aan wat het handigst is, ik ben op het moment even niet zo helder dook vanmorgen om 7 uur mijn bed in Lachen TT-nacht in Assen was ook een leuke boktmeeting geweest *LOL*
Waar staat Isolda dan, in welk dorpje?

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 18:27

Isolda staat in Nes, dat is waar de boot ook aankomt.
Voordeel is dat ik niet hoef te kiezen en niet op een ander paard hoef te rijden Haha!
Het is de rijstal van mijn neef, maar ik heb verder dus nog niet geinformeerd, we hadden tenslotte vandaag de begrafenis van onze oma.
Kijk als we dan niet bij Bakker kunnen rijden, omdat we met een te grote groep zijn, dan maakt het in principe ook niet uit waar we rijden. Ik geloof dat het qua kwaliteit van paarden niet uitmaakt.

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-02 13:04

Nou ja dan is het misschien toch het handigst als we in Nes gaan rijden.
Dan kun jij zonder problemen Isolda meenemen. Zou jij eens willen informeren hoe en wat of zal ik dat doen?
Wel is het dan een behoorlijk stuk fietsen in 1x naar Udinnieminnie of niet? hihihi

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 13:48

En dan daarna lekker naar het subtropische zwembad!!!! (Is er vlakbij Haha! )
In Nes heb ik dus ook wel gereden en hebben we zelfs wel eens een huis gehuurd voor een paar maanden van een particulier. Een soort woningruil dus.

Maar eh... dat van dat zwembad was maar een geintje hoor Haha!

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 13:53

Honeybee schreef:
Maar eh... dat van dat zwembad was maar een geintje hoor Haha!

Aaaaaargh, ik schrok al. Bloos

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 18:55

Cody, ik stuur je een PB
Enne naar Udinde is het dan ook nog dichterbij! Ik geloof dat het dan nog maar .... (maar Verward ) 6 og 7 kilometer is. Valt best mee, dat doe je in een half uur? Ja toch?

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-02 20:39

Jaaaa half uurtje fietsen dan ongeveer. Eitje Knipoog
Ik dacht dat ze de kant van Ballum op stond...maar het is dus aan de andere kant van het eiland Lachen

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 22:36

Even last van je richtingsgevoel Cody? Geeft niets hoor, heb ik ook heel vaak! Knipoog
He Honeybee, vertel eens, waar heb je gereden en op wie? (kunj e je ook nog herinneren MET wie?)

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 22:46

Oeh... gossie... daar vraag je me wat.. Haha!
Ik was nog maar een klein ukkiepukkie.. na jah... een jaartje of acht vermoed ik. Haha! Ik heb toen bij twee stallen gereden. Zo'n beetje (mijn inschatting van dus jaaaaaaren geleden Haha! ) tegenover het subtropisch zwemparadijs op een witte pony (daar stond ook een grote haflinger genaamd bello) en aan het einde van de straat waar wij zaten (midden in het centrum) op ook een witte pony. Haha! Ik heb ERGENS nog wel foto's zal eens kijken of ik die terug kan vinden. Ook van het huis nog wel.