Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Flew schreef:Denk dat we beide volwassen (nouja, ik geestelijk dan) genoeg zijn om een discussie te voeren zonder elkaar in de haren te vliegen.
Meryl schreef:Flew schreef:Jij zegt nu wel dat ik mijn paard niet onder controle heb, bedankt daarvoor. Jij kent mij en mijn paard niet eens. Leuk dat je zo hebt gereageerd. Ik dacht er nog over op mee te gaan met mn bike of een paard te huren maar nee, daar heb ik nu geen zin meer in.
Ik ben van mening dat als je je paard enigzinds onder controle hebt, je best een buitenrit kunt maken met een groep zonder dat jouw paard dusdanig hard loopt ten opzichte van de andere paarden. Als dit het geval wel is loopt je paard naar mijn idee niet het tempo dat jij wilt... Op het moment dat je je paard niet op jouw tempo kunt laten lopen is er toch sprake van onvoldoende controle. Tuurlijk heb je verschillende basis-tempo`s alleen die verschillen over het algemeen niet aanzienlijk, en in dat geval kun je je aanpassen aan elkaar. Jammer dat je je aangevallen voelt en nu niet meer mee wilt.
trisca schreef:misschien een lijstje maken wie er mee gaan:
Trisca
Meryl
Angela
Brammetje16
mistral94
annetjuh1988
Japke_Z (weet het nog niet zeker)
Faelivrin![]()
nog meer?