Boktkroeg-meeting 2007 :D

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Justy

Re: Boktkroeg-meeting 2007 :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 19:09

Gezellig toch? Haha!

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 23:01

Ik ben nogal druk in april met de wedstrijden en werken, maar toevallig staat er de 22e nog niets... Kan wel zijn dat ik toch moet werken dat weekend, maar goed, daar valt geen rekening mee te houden!! Lachen

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 23:02

Hihi dat lijkt me wel best vreemd.............gemasseerd worden.
Kan iemand mij wat meer over dat complex vertellen dus wat ze er hebben enzo?

22 april komt mij ook goed uit! Liefst wel niet zo vroeg dat ik niet meer naar Brenda kan. Maar ik kan ook best om 8 uur daar al zijn Haha!

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-07 23:16

Ik neem aan dat een dagje Sanadome wel een hele dag gaat worden? *gaat ook maar eens site snuffelen voor meer info*

Realiseer me net dat vanuit mijn paps en mams het maar 1 treintje is naar Nijmegen, ideaal! Haha!

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 23:23

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 09:58

Die is het inderdaad Ja Bubbelbaden met aromatherapiegeurtjes, zuurstofbaden, zoutwaterbad (níet die ochtend je benen scheren! Ziek ), buitenbad met bubbels, sauna, stoombad, zonnebank... Dromen

Je kunt daar trouwens badjas en handdoek huren maar die mag je ook zelf meenemen.

Ik neig ook wel naar een volledige massage overigens Dromen

Vienus, ik kan heel makkelijk over Swalmen rijden, scheelt helemaal niks Lachen

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 10:29

Ik blijf voorlopig nog even op onzeker. Heb het momenteel echt té druk in de weekenden namelijk, dus het wordt een beetje een last-minute beslissing denk ik.

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 10:51

Ik ga Sjaak even een smsje sturen trouwens Ja

Oh en Fleur, om 8 uur daar is geen optie want voor mij is het een uur en 3 kwartier rijden Haha!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 10:58

Volgens mij bedoelt Fleur om 8 uur bij Brenda Knipoog

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 10:58

Oh, duh Blond Haha!

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-07 12:55

Haha!

Justy schreef:
Vienus, ik kan heel makkelijk over Swalmen rijden, scheelt helemaal niks Lachen

O, dat zou helemaal geweldig zijn! Lachen Boemeltreintje van Swalmen naar Nijmegen rijdt nl alleen rechtstreeks áls hij rijdt- kans van ongeveer 50% Clown

Benedenbuurmeisje krijgt volgend schooljaar nek/rugmassage les op school en ze heeft mij al gebombardeerd tot proefkonijn vanwege mijn vastzittende nek en rug (kan ze aardig wat van leren schijnbaar Clown ). Dus misschien ook wel fijn om dat eerst eens ergens anders geprobeerd te hebben Nagelbijten / Gniffelen

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 12:59

Ik ga dan even regelen dat ik bij iemand kan slapen in Nijmegen (of Arnhem) zaterdagavond, anders moet ik wel erg vroeg met de trein (is ruim twee uur). Misschien de avond ervoor bruut stappen, dan kan ik mooi bijkomen in Sanadome. Dromen

Dus tot nu toe is het:
Onder voorbehoud zeker: Justy, Vientje, Fleury, Maya, Shadow0, Bealy
Twijfel: Sylvia, Manzano, Es
Sjakie moeten we nog vragen (zou wel erg leuk zijn!)
Iefke?

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-07 13:03

Je kan ook altijd nog bij mij in Swalmen logeren, als je durft Knipoog Bruut stappen in de dûrpskroeg Clown

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 13:21

Dan kunnen jullie allebei meerijden, gezellig Haha! Je mag ook bij mij komen slapen hoor Bealy, zeg het maar Ja

Ik heb Sjaak gesmst, en ik ga Iefke even een PB'tje sturen Lachen

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 13:24

Lieve schatten, ik ga toch zeker niet vanuit Delft naar Limburg om vervolgens naar Nijmegen te gaan. Wel gezellig hoor, maar niet echt tijdbesparend ofzo. Haha!

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-07 14:07

Ik vind Nijmegen ook Limburg hoor, ligt maar een klein uurtje vanaf Swalmen Tong uitsteken

*denkt*
Hmmm, klein uurtje is idd niet zo heel veel minder dan 2 uur Koe

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 14:12

Gezelligheid kent geen tijd Clown

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 14:22

Voor mij is het 45 minuten met de trein plus dan nog naar t station in tilburg toe gaan en dat kost ook wel 1 uur op zondag Tong uitsteken
En de bussen gaan pas rond half 10 op zijn vroegste bedenk ik me nu! En ik vrees dat mn vader dan al weg is dus ik kan pas zowiezo op zijn vroegst om half 11 de trein nemen gok ik dus pas om 11.15 in Nijmegen zijn.
Maar goed we zien dan wel Tong uitsteken
Massage lijkt me echt vreemd! Misschien wel fijn maar echt heel erg vreemd! Wil wel (denk ik) (ooit een keer meemaken Tong uitsteken) maar lijkt me eerder spannend dan ontspannend hihi Clown

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-07 14:36

Justy schreef:
Gezelligheid kent geen tijd Clown

Haha!

Ik vond massages ook vreemd (zeg maar gerust zwaar irritant Bloos ) totdat mijn benedenbuurmeisje heel goed bleek te zijn in gezichts- en nekmassages. Ben nu verslaafd Clown

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 15:50

Hé dames! Leuk!

Alleen vind ik 't doel moeilijk... Ik kijk nog even wat ik doe oké!

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 17:43

Kijk maar Ief Lachen

Ik heb een sms terug van Sjaak, ze weet het nog niet want ze is erg druk. Ze laat het even van het moment afhangen dus Lachen

Ik vind massages héérlijk Dromen

Ik moet wel een nieuwe bikini halen voor die tijd trouwens Clown

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 17:45

Ik vind massages ook echt héééérlijk, hmmmm! Helaas is een massage daar niet echt goedkoop. Geld, geld!

Het gaat er wel serieus naar uitzien dat het de 22e is hè? En inderdaad, drukke mensen kunnen het gewoon op het laatste moment beslissen, geen probleem.

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 17:51

Het viel me nog mee, een nek/schoudermassage of beenmassage is 20 euro en een complete lichaamsmassage 40 euro. Kan goedkoper maar ik heb ze zeker duurder gezien Ja

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-07 17:52

Ik kan de prijslijst helaas niet zien, geeft foutmelding....kan iemand die hierheen kopieren ofzo? Lachen

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 17:55

Ja, ik zeg het ook een beetje verkeerd. Ik bedoel eigenlijk niet dat het daar per sé duur is, maar in combinatie met de entree enzo wordt het gewoon bij elkaar wel een duur grapje. An sich is het inderdaad niet belachelijk duur.
Je hebt ook een massagestoel voor 4,50 Haha!

Citaat:
Een klassieke massage, voetzonereflex-, Shiatsu, Hot Stone of een Aroma massage, waarbij uw zintuigen worden gemasseerd door pure essentiële oliën op basis van onder andere sinaasappel, geranium, lavendel of rozemarijn.
Klassieke massage
Klassieke massage (20 minuten)
Een deelmassage waarbij u kunt kiezen tussen rug en schouders of benen.
€ 22,00

Klassieke massage (40 minuten)
Volledige lichaamsmassage van rug, schouders en benen, doorbloeding bevorderend. Heerlijk totaal ontspannen.
€ 40,00
Shiatsu massage (40 minuten)
De shiatsu-techniek is een Oosterse drukpunt massage die de energiedoorstroming van de meridianen beïnvloedt welke verbonden zijn met de organen. Een Shiatsu massage geeft een diepe ontspanning door druk uit te oefenen op verschillende punten gelegen langs de meridianen (energie-kanalen) en probeert een eventuele blokkade op te heffen. Shiatsu ondersteunt het natuurlijke genezingsproces van het lichaam. Raadpleeg vooraf uw arts in het geval van een medische indicatie of zwangerschap of dat u deze behandeling mag ondergaan.
€ 41,50
Pantai Herbal massage® (50 minuten)
De Pantai Herbal massage® stamt oorspronkelijk uit Oost Azië. Het karakteristieke zit in de kracht van de kruiden.
Met kruidenstempelkussens en indicatie-oliën wordt uw gezicht en decolleté verwend. De massagetechniek van Pantai Herbal® revitaliseert uw gezicht en decolleté. Deze luxe topspecial zorgt voor een diep ontspannen en optimaal doorbloede huid. Door de keuze van verschillende kruidenstempelkussens en indicatie-oliën wordt de werking aangepast naar uw individuele wensen, het zij stimulerend of rustgevend.
€ 68,50
Aroma massage (40 minuten)
Een bijzondere aangename massage voor het hele lichaam waarbij gebruik wordt gemaakt van pure essentiële oliën, die uw huid verzorgen en uw zintuigen masseren.
Op basis van o.a. sinaasappel, lavendel of rozemarijn.

In samenspraak met uw masseur/masseuse worden de oliën samengesteld. Bij specifieke klachten kunnen essentiële oliën verlichting bieden zoals stress, klachten aan luchtwegen, rugklachten, cellulite (sinaasappelhuid), migraine en huidproblemen.

€ 41,50

Voetzonereflex massage (40 minuten)
In uw voeten liggen de reflexpunten van alle organen. Een massage van deze punten kan blokkades in uw lichaam opheffen, waardoor specifieke klachten kunnen verminderen. Raadpleeg vooraf uw arts in het geval van een medische indicatie of zwangerschap of dat u deze behandeling mag ondergaan.
€ 41,50

Hot Stone massage (45 minuten)
Een zalige, effectieve massage met warme basaltstenen.
Een verrassende, heilzame en unieke techniek.
€ 41,50

Water-ontspanningstherapie (40 minuten)
Maak kennis met een andere manier van ontspanning!

Eén van onze Health medewerkers beweegt u door het warme thermaalwater. Door de rustige draai-, buig- en stretch-bewegingen komt u helemaal tot rust.

€ 41,50

Rebalancing® (40 minuten)
Rebalancing® is er op gericht om naar uw lichaam te luisteren, nieuwe energie op te doen.
Deze methode laat u voelen waar de spanningen en blokkades in uw lichaam zitten. Op een ontspannende wijze bewuste aandacht voor uzelf door middel van massage- en ademhalingstechnieken. € 41,50