LL: Inderdaad, eventuueel heb ik een pony voor je, dat geld ook voor de rest. Maar dan het liefst wel dat ik het optijd weet, dan kan ik er rekening mee houden. Eventuueel een vriendin meenemen om de pony's naar de parkeerplaats te brengen.
Dan zit ik wel bij jouw in de buurt hihi, dat heb je goed gedacht Ik moet alleen nog steeds even vragen of Saar en Siet mee mogen, ik ben wel alles aan het regelen maar als ze niet mee mogen heb ik er nog niks aan Maar dan kom ik iig nog wel
Haha ja idd Okej misschien kunnen we dan met jouw en LL en mij iets afspreken met halen en brengen ofzo? Ik heb het eigenlijk nog niet aan mijn ouders gevraagd Maar wil eerst even precies weten welke datum enz.
Deborah gáát mee! Uúhm toch maar houden op 15 juli en dan gaan; Mirella Deborah Eva Hedwig (Yinka @ bokt) Waarschijnlijk mee oké ?
Ik heb een idee.... Ik moet het nog wel even overleggen, maar we kunnen nadat we hebben gezwommen en gekloót hebben op het strandje, naar het weiland van Romeo & Littlestar gaan, daar stukjes afzetten (Is dan al van te voren gebeurd) De pony's van ons ( apart) neer zetten in een stuk land, en gaan wij in het land barbequen. Goed idee of niet? Maar dan zal er natuurlijk wel kosten aan verbonden zijn, iets van 5 euro pp. of is dat teveel?