Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zammetje schreef:Voor mij ook liever niet in het weekend, door de weeks komt mij beter uit!
Citaat:
Wat?
Zeeuwse Boktrit op Walcheren (omg. Koudekerke)
Wanneer?
In week 33 (week van 14 t/m 20 augustus).
15 augustus is de BBQ. Het zou misschien leuk zijn het allemaal op 1 dag te doen, maar als het warm weer is, is overdag rijden niet alles of we moeten dan 's ochtends rijden, aangezien de BBQ 's avonds is. 2 jaar terug hebben we verzameld om 16:00 toch?
Geef je voorkeur van dag aub door! Het is natuurlijk vakantie, maar de meesten moeten in het weekend werken. Door de weeks is dus misschien wel handiger, alleen is er voor de trailer van Lisa dan nog een chauffeur nodig omdat Ron alleen in het weekend kan?!
Waar verzamelen?
Vanmiddag ga ik aan Conny vragen of we weer bij Herman mogen verzamelen. Ik denk dat dat wel weer goed zal zijn, alleen weet ik het nog niet ivm trailer(s), want 2 jaar terug kwam iedereen al te paard en kwam er niemand met de trailer. Op de camping mag je namelijk niet zo maar parkeren, kost €3,- dacht ik, maar dat ga ik dus nog vragen!
Wie (en met welk paard)?
1. Ersilia + Darmorah/Widia
2. Letizia + Darmorah/Widia
3. Nathalie + Katinka
4. Miranda + Herman
Onder voorbehoud:
Dominique + Moos
Charlot + Deena
Samantha + Amay of Eran
Lisa + Useful
Op de fiets:
1. Sita
Wat zijn we van plan?
Het is de bedoeling om een rit van ongeveer 1½ tot max. 2 uur te maken waarbij we vooral gaan stappen en misschien een klein drafje. We zullen waarschijnlijk veel langs paden gaan waarbij je kan kiezen of je in de berm/ruiterpad loopt of op het harde en als het een lange tijd droog is geweest, ligt het bos er goed bij, dus dan kunnen we ook nog een stukje bos doen. Nathalie en Miranda gaan volgende week een route uitstippelenOnderweg is het misschien leuk om een ijsje te gaan halen, zeker als het warm weer is! Na de rit is het misschien ook weer leuk om op het veld bij Herman te gaan picknicken. De paarden en wij kunnen dan uitrusten terwijl wij lekker wat eten en drinken en de paarden wat kunnen grazen. Ik kan zorgen voor een ton met water, zodat de paarden ook kunnen drinken!
Wat meenemen?
Eten + drinken, halster + touw, geld, camera's(!) en verder wat je gewoon nodig hebt. Bij de fietser(s) die meegaan kan bij iemand misschien weer mijn krantentassen zodat daar spullen in mee kunnen voor onderweg!
Als je mee wilt, zelf aanpassen a.u.b.!