OO Seven-meeting - besloten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

zjaak

Re: OO Seven-meeting - besloten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 20:26

Urielle schreef:
Ff blond maar wanneer is het precies Horse Event? Ik vind het altijd wel leuk om te meeten en naar dat soort dingen te gaan Haha!

EDIT: ik zie verderop op Bokt al dat het half/eind september is. Dan hoef ik al niks af te spreken...

Je kunt het ook hier vinden: http://www.horse-event.nl/

Deborah81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 23:51

Horse Event is bij de Academy, Hooge Mierde toch?
Maar het is maar een idee hoor, kom hier ook maar ineens even binnen vallen; zoek op Ooseven en zie hier allemaal trotse eigenaren! Voelde me gelijk thuis hahaha!
Maakt mij niet uit wat jullie willen gaan plannen hoor; ik ga wel mee!

Groetjes Deborah

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-06 12:41

Er staat op die link in Deurne.
Maar ik ga in elk geval (helaas) niet mee, aangezien ik dan net bevallen ben, aan het bevallen ben danwel heel snel bevallen moet.

astritos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 13:36

He, allemaal eigenaren van OO-Sevens. T zijn te gekke paarden he!?
Ik ga niet naar Horse Event helaas, beetje te ver weg. Heb een lichte vorm van reuma en kan het dan niet volhouden. Maar ik kan hier gelukkig wel dagelijks genieten van de goede dingen van OOseven in de vorm van mijn kanjer Vendigo.
Groetjes Astrid.

astritos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 10:04

Ben benieuwd naar jullie ervaringen met oosevens. Mijn ervaringen zijn alleen maar positief. Ik heb echt een schat van een paard!!! Ook lekker brutaal en nieuwsgierig, en met rijden superbraaf. Een wereldpaard. Alleen af en toe een beetje liever lui dan moe. Hihi.
Hoor graag wat over jullie ervaringen......
Groetjes Astrid.

zjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 10:32

Vertel 's wat meer astritos over je OO Seven? Misschien handig om dat in het OO Seven topic te doen Haha! ?

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:11

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:13

En waar dit topic natuurlijk eigenlijk over gaat: Een OO Seven meeting. Is nog steeds een ontzettend leuk idee, en ik ga eens via Bartels Academy en de OO Seven site kijken wat de mogelijkheid zou zijn, misschien kunnen zij het eens op zich nemen om een OO Seven - fanclub dag te organiseren? haha lijkt me wel leuk!!

zjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:16

oh ja, whoops, beetje blont, helemaal vergeten....

Zo'n dag zou echt super zijn!

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:29

Zandor schreef:
oh ja, whoops, beetje blont, helemaal vergeten....

Zo'n dag zou echt super zijn!

Ja toch, en als je al ziet hoeveel OO seven fans hier rond surfen, en dan de ooseven site opent en ziet hoeveel paarden daar wel niet op staan... moet toch wel animo voor zijn Knipoog hoeft niet eens extreem opgezet te worden. wij zijn al blij als we een simpele training van OO Seven bij mogen wonen Haha! Cool Of een blik mogen werpen op stal barbria...

Deborah81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 12:31

Zat animo ja, Ooseven heeft genoeg fans denk ik? Maar ja hij geeft ook zulke heerlijke nakomelingen hé? Haha!

astritos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 12:55

Een OO seven meeting lijkt mij ook te gek ja!!!!!!
Jammer dat ik pas mee kan doen op het andere OO Seven forum als ik meer dan 50 x gepost heb, maar ik ga dan maar even flink aan de slag.
Toch even stiekem iets over Vendigo, hij is dus 4, bruin en 1.69m hoog. Erg lief maar af en toe een beetje lui. Vind het wel leuk om nieuwe dingen te leren. Ga 27 aug meedoen aan een clubwedstrijd en dan 3 september voor het echie. In de Bdressuur.
Een rit van OOseven meemaken en dan foto´s en ervaringen uitwisselen lijkt me een leuk idee en dan ter afsluiting nog naar stal bria.
Zullen ze daar zelf volgens mij ook wel leuk vinden, kreeg namelijk zeer enthousiaste reacties van isabel toen ik me melde voor de ooseven site!!!
Groetjes Astrid. Pling Pling

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 13:05

ja, isabel is altijd erg enthousiast over de nakomelingen, merkte ik ook toen ik haar mailde over Volumia. Ik heb 3 september ook m'n eerste officiele wedstrijd. daar wil ik ook wat mooie rijfoto's laten schieten zodat Volumia op die site tussen al die andere mooie oosevens kan staan Haha!

Ik zal isabel dr wel eens over mailen, wat ze van onze ideeën vind.

Kleinuh_Sjam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 13:06

iedereen heeft het over isabel maar wie is dat Bloos

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 13:11

Kleinuh_Sjam schreef:
iedereen heeft het over isabel maar wie is dat Bloos

Dat is één van de eigenaren van OO Seven, al bedenk ik me nu dat ik via de mail geen contact had met Isabel, maar met Rian (andere eigenaar). Isabel is van Stal Bria, waar OO Seven gefokt is.

astritos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 13:33

Ik had wel direct contact met isabell. Haar mailadres staat ook op de ooseven site.
Ja ik ga 3 sept ook mooie foto's laten nemen. Vendigo staat al wel op de site tussen de nakomelingen, maar een paar mooie wedstrijdfoto's zouden toch wel staan. Komt hij eindelijk ook bij de sportresultaten te staan. Ben trouwens wel heel benieuwd hoe het gaat de eerste keer op wedstrijd.
Jij ook succes dan 3 september. Komt wel goed denk ik.
Groetjes Astrid.

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 13:47

Ik zag Vendigo nog niet in de lijst staan? Volumia is in de diashow ook al ergens te vinden Knipoog Maar hij moet natuurlijk meer in de spotlight als ik mooie rijfoto's heb, haha

succes inderdaad op je wedstrijd!

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 13:49

Ik zal dan zowel Rian als Isabel erover mailen. Of voelt iemand anders die misschien reeds goed contact met hen heeft zich meer geroepen?

Kleinuh_Sjam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 14:39

OKe dat wist ik niet, wat is de site of die lijst waar jullie het over hebben Bloos Haha!

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 15:22

Kleinuh_Sjam schreef:
OKe dat wist ik niet, wat is de site of die lijst waar jullie het over hebben Bloos Haha!

www.ooseven.nl Ga je ogen maar uit kijken met al die mooie paarden Vingers aflikken

astritos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 10:48

Hoi,
Vendigo staat direct op de pagina nakomelingen, niet bij de foto´s in het album.
Ik wil ook best een balletje opgooien hoor. Wie heeft er nog meer leuke ideen voor zo´n dag? Kan ik wat ideen voor leggen.
Groetjes Astrid.

Deborah81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 11:26

Zat leuke dingen te verzinnen denk ik... alleen met een rit kan ik denk ik niet mee; mijn Ooseven is een beetje ehh...HEET zeg maar! Dat heeft hij van moeders kant, da's een Cocktail.
Het lijkt me zowiso leuk om elkaar eens een keer te meeten. Zo'n training bij wonen lijkt me wel heel gaaf, maar misschien moeilijk te regelen?
Ergens met z'n allen een hapje eten ofzo is makkelijker denk ik, of de zaterdag afspreken op Horse Event dat lijkt me ook nog steeds heel gaaf!
Ik hoor het wel, ik vind alles leuk. Haha!

astritos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 11:41

Hoi,
Wanneer is dat Horse Event?! Ik vond het eerst te ver ivm mijn reuma, ben dan de volgende dag uitgeteld, maar heb het er graag voor over, want jullie klinken allemaal erg gezellig!
Mag mijn vriendin dan ook mee, die heeft dan wel geen OOseven, maar wel een ander lief paard, het vriendje van mijn vendigo. Kan zij rijden met de auto, dan kan ik in de auto uitrusten.
Vind ik eigenlijk wel een goed idee om dan die zaterdag met zijn allen af te spreken, is er ook van alles te zien en dan zijn we gelijk toch bij OOseven.
Mischien als we doorgeven aan stal Bartels dat we met allemaal OOseven nakomeling eigenaren komen dat ze nog wat regelt voor ons. Een speciale besloten meeting op die dag ofzo, zullen ze best leuk vinden.
Groetjes Astrid.

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 12:10

astritos schreef:
Hoi,
Vendigo staat direct op de pagina nakomelingen, niet bij de foto´s in het album.
Ik wil ook best een balletje opgooien hoor. Wie heeft er nog meer leuke ideen voor zo´n dag? Kan ik wat ideen voor leggen.
Groetjes Astrid.

Oh ja, nu zag ik hem, leuk paard hoor. Goh, dan kan ik Volumia er ook al bij laten zetten. Zal ik binnenkort eens doen, ik heb thuis wel wat leuk foto's op de mail staan. Dat heb je gewoon naar 1 van de 2 e-mails gestuurd? Rian had al eens vertelt dat als ik een leuk verhaal had over mijn ooseven dat ik het maar toe moest sturen. nooit van gekomen.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-06 20:18

Ik wacht tot Wrangler gestart is, voor ik hem aanmeld op de OO Seven site. Jij hebt binnenkort al je eerste concoursfoto's en -resultaten te plaatsen he Javayo!