_Catlover_ schreef:
Haha
Dat we dus door het zandpad heenmoeten, dat het zwaar fietsen kan zijn..
Maar we gingen toch naar Bathmen. En daar zijn toch fietsen paden naast?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Catlover_ schreef:
Haha
calimerofoxy schreef:_Catlover_ schreef:
Haha
Maar we gingen toch naar Bathmen. En daar zijn toch fietsen paden naast?
calimerofoxy schreef:Ooh zo. Ik probeer wel gewoon, en als het niet lukt om daar te fietsen dan loop ik wel een stukje. Maar toen ik met Jolinde een keer met Birky daar ging fietsen lukte het wel. Maar ik kijk dan wel.
hipkippie schreef:Ik ga morgen naar simons heen voor peesbeschermers, emmy raade me aan om daar te kijken voor de peesbeschermers van imperial riding omdat daar de bandjes/elastiek langer van is.
heb ze toch wel nodig voor de cross
_Catlover_ schreef:hipkippie schreef:Ik ga morgen naar simons heen voor peesbeschermers, emmy raade me aan om daar te kijken voor de peesbeschermers van imperial riding omdat daar de bandjes/elastiek langer van is.
heb ze toch wel nodig voor de cross
Jaa ik denk het ook wel![]()
Ik doe me Br bordeaux peesjes om met me bordeaux dekje![]()
Rijd ik nog in een setje ookhaha
Citaat:ik ga ook beetje in set,, licht blauw dekje + licht blauwe broek, zwart tuig met zwarte peesjes en cap![]()
was vandaag naar simons en na roeke maar de paaesjes passen net nie zijn ent iets te hoog dus kan ik weer terug
hipkippie schreef:oohja en misschien gaat marloes met mij mee naar bathmen want hoorde net weer mooie verhalen dat sharona beetje over mij zit te banketstaaf enzo dus kan ze ook mooi zelf vervoer regelen