Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tessake schreef:de weersverwachting zien er niet goed uit![]()
heb echt geen goesting om van zo ver tekomen en dan in die regen terecht tekomen! Waarom kan het weer ons niet wat meezitten?
Anjatjeuh schreef:Rond welk tijdstip zouden jullie donderdag of vrijdag zeker in de Ruiterschool zijn? Dan ga ik nog een laatste ritje maken met Ushi tot aan de Ruiterschool en kunnen jullie haar ook nog allemaal een afscheidsknuffel geven.
Tessake schreef:pff wij hebben echt geen eluk met het weer
vandaag viel nog goed mee maar naar het schijnt word het donderdag en vrijdag nog slechter. Ik blijf ook duimen voor een wonder!
Eilandje schreef:Bon, is er eigenlijk iemand die nog zin heeft om te komen en zich niet laat afschrikken door wat minder goei weer?
Alleen zaterdag en zondag is voor mij geen optie, de paardentaxi is al maanden gereserveerd voor donderdagmorgen en zondag.
Als er niemand nog wil gaan weet ik het liever nu, dan kan ik zo rap mogelijk de paardentaxi afbellen en de ruiterschool, en dan moet Nelis morgen de sleutels niet gaan halen en niet naar de Colruyt gaan. Ik heb al energie genoeg in dat weekend gestoken, als het dan toch niet doorgaat doe ik er geen extra moeite meer voor die toch voor niets is hé.
Voor mij persoonlijk is het geen ramp dat het wat slechter weer is, regenjas aan en regenbroek en voila… maar ik kan moeilijk 4 dagen helemaal alleen gaan rijden hé.