Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
QtieLady schreef:je hapt wel lekker zeg! maar ik ga me hier niet meer mee bemoeien want normaal gesprek komt het toch niet van!
en meid in me straatje kom je zeker niet!
Elaine schreef:Nee het is geen aanleiding van, we willen gewoon graag wat eten met elkaar.
Beetje vreemd dat sommigen zich zo aangevallen voelen. Kom ik in iemand zijn straatje?
Mij aangevallen voelen? Kom je in iemand zijn straatje ? nou niet de mijne iig Als je iets erover zegt moet je je dan gelijk aangevallen voelen
Kijk, als ik een verjaardagsfeest geef nodig ik ook een selectief gezelschap uit en geen mensen die ik niet ken.
Maar dit is nou eenmaal geen verjaardagsfeest, maar een MEETING, en het staat een beetje raar ja, als er al een liep , en jij zegt dat je niet meer meegaat, en gelijk een besloten opent, ja dan gaan mensen denken he
Waarom zou ik dat nu wel doen dan.
Het pannekoekenhuis is een openbare gelegenheid, dus als je ook wilt komen op de bewuste 10 mei, be my guest.
Nee dankje
Maar ik denk dat je raar opkijkt als ik je verjaardag/bruiloft/feestje op kom lopen omdat ik me anders zo zielig en alleen voel.
O dus ik voel me zooo zielig en alleen, wat goed dat je dat weet, bedankt dat wist ik namelijk zelf nog niet
Dus dames, het heeft niets te maken met de andere meetings, deze meeting staat los van al het andere.
En dat mocht je dus best wel gelijk in je beginpost zetten, dan had dit ook niet gehoeven
Esmeralda schreef:QtieLady schreef:maar toch.. waar of niet het is wel naar aanleiding van!
Misschien naar aanleiding van jullie eige gestarte topic in de huiskamer.![]()
Daar werd/word niet helemaal aardig gesproken over een aantal van ons.
Maar ook hier kan weer lang en kort over gepraat worden, ga ik niet doen, zouden jullie ook niet moeten doen.
Elaine schreef:En misschien is het handig dat mensen leren lezen ipv telkens andere mensen dr topic verpesten.
Is dat het enige wat jullie kunnen? Andere mensen afzeiken.
Jullie verpesten werkelijk alles wat jullie niet zint. Ga ajb je eigen leven is proberen te verpesten voordat je aan een ander begint.
Ik heb geen namen genoemd en heb niemand persoonlijk genoemd dat diegen zielig is.
Jullie lijken Shanna wel.. hap hap hap en altijd aangevallen voelen.
Nou als je je aangesproken voelt is daar misschien een reden voor, in ieder geval. Ik trek me terug uit meeting en dergelijke.
Ben juliie echt spuug en spuugzat. Jullie gunnen een ander geen ene paasei als jullie er zelf niet bij betrokken worden.
Doei en hopelijk tot nooit!
MarJoo_ schreef:Elaine; niet om je aan te vallen. Maar zodra iemand op jou reageert er er even wat van zegt trek je je gelijk terug uit het topic en doe je niet meer mee..
je laat je wel heel snel overhalen dan
MaestroE schreef:hmmzz... appel, kaas, spek, jam, jammmmmmiieee!!
Justy schreef:Even een modopmerking tussendoor: De eerstvolgende die in dit topic reageert terwijl hij/zij er niets te maken heeft omdat ze niet naar de meeting gaan kan direct een OW verwachten. Elke off-topic reactie met onvriendelijke ondertoon zal ertoe leiden dat dit topic onmiddellijk voor 24 uur op slot gaat.